بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10120896
نحوه برخورد دولت امید با منتقدین؛

روحانی تاکنون با چه لحنی منتقدان را خطاب کرده است؟ +جدول


دولت یازدهم به مانند دولت‌های سابق، همواره با منتقدین و حامیان خود روبرو بوده است و در این بین، منتقدین بیش از دیگران در سیبل اظهارات دولت‌مردان قرار می‌گیرند.

به گزارش یزد آوا، آنچه در ادامه و در جدول زیر منتشر شده است، گوشه‌ای از عبارات به کار رفته توسط حسن روحانی رئیس جمهور درباره انتقاد کنندگان به برخی رویکردها و عملکردهای دولت یازدهم است که تقدیم خوانندگان می شود.

و البته یکی از عبارات آقای روحانی نسبت به منتقدین را به دو دلیل از دیگر واژه‌ها تفکیک کردیم، اول اینکه این عبارات در مجلس شورای اسلامی و مقابل نمایندگان مردم استفاده شده است و دوم، مخاطب اصلی این عبارات، مردمی بودند که به آقای روحانی رأی ندادند تا مستحق چنین صفت‌هایی باشند.

حسن روحانی در تاریخ ۱۹ آبان سال ۹۲ با حضور در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از نصرت‌الله سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، خطاب به نمایندگان و مردم ایران گفت: مردم در ۲۴ خرداد به افراط و تفریط به خشونت، خودرأیی، تک‌رأیی، عدم مشورت، عدم تدبیر، رأی نه دادند و به اعتدال، تدبیر، عقلانیت، رأی آری دادند. ما نباید صدای مردم را در طول ۴ سال پیشِ رو از یاد ببریم و فراموش کنیم. دولت خود را موظف به نظرات مردم، خواست مردم، آرای مردم و رهنمودهای رهبری می‌داند. به هر حال این رأی چیزی شبیه عقود است. از یک طرف رییس جمهور قول‌هایی به مردم داده است و از طرفی مردم مطالبات خود را تبیین کرده‌اند و در واقع نوعی عهد و پیمان بین دو طرف بسته شده است.[۱]

برای دیدن جدول در سایز بزرگ روی تصویر کلیک کنید






رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.