بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 34210864
ایستگاه پایانی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا – آسیا 2018

روس‌ها جام قهرمانی را به خانه بردند


آخرین بازی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام اروپا- آسیا امشب با دیدار تیم‌های گلساپوش ایران و لوکوموتیو روسیه در ورزشگاه سلمان محمودآباد با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، استاندار، فرمانده سپاه الغدیر، شهردار، اعضای شورای شهر یزد و جمعی از مسئولان استان و استقبال بی‌نظیر یزدی‌ها برگزار شد.

به گزارش یزد آوا؛ آخرین بازی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام اروپا- آسیا امشب با دیدار تیم‌های گلساپوش ایران و لوکوموتیو روسیه در ورزشگاه سلمان محمودآباد با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، استاندار، فرمانده سپاه الغدیر، شهردار، اعضای شورای شهر یزد و جمعی از مسئولان استان و استقبال بی‌نظیر یزدی‌ها برگزار شد.

وقت اول این دیدار حساس را نماینده ایران طوفانی آغاز کرد و با حملات متعدد به سمت دروازه حریف یورش برد که شوت محمدعلی مختار در دقیقه 10 تایم اول تیر دروازه حریف را به  لرزه انداخت اما نهایتاً توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در وقت دوم این تیم روسیه بود که بازی را هجومی آغاز کرد و در سومین دقیقه بازی محمدعلی مختار دروازه تیمش را نجات داد اما این پایان کار نبود و سرانجام لوکائو در دقیقه 5 دروازه گلساپوش را باز کرد.سه دقیقه بعد حمیدرضا دهقانی با یک شوت سهمگین دروازه لوکوموتیو را فروریخت تا بازی به‌تساوی کشیده شود.

روس‌ها که برای قهرمانی عزم خود را جزم کرده بودند در دقیقه 10 بازی با گل کاترینو بار دیگر پیش افتادند تا آن‌ها برنده وقت دوم مسابقه باشند.

با شروع وقت سوم تیم لوکوموتیو موقعیت خطرناکی را توسط دروازه‌بان خود پیمان حسینی بر روی دروازه نماینده ایران ایجاد کرد اما با واکنش خوب بهزاد پور این موقعیت برای روس‌ها از دست رفت.

درنهایت تیم لوکوموتیو روسیه توانست در یک بازی پایاپای و به لطف اشتباهات داوری جام قهرمانی را از آن خود کند.

گفتنی است مراسم اهدای جام قهرمانی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان استان برگزار شد.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.