بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37171456
عضو شورای اسلامی شهر یزد:

ریاست شورای شهر باید نسبت به جوسازی رسانه‌ای برخی اعضا جوابگو باشد


عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مباحث و مسائل مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌ها از جمله مغایرت 130 میلیادری در حساب‌های شهرداری یا مسائل گاراژ رضوان، گفت: ریاست شورای اسلامی شهر یزد باید نسبت به این مسائل و جوسازی‌های برخی اعضا در جامعه جوابگو باشد.

محسن ابوترابی در گفتگو با خبرنگار یزدآوا، در خصوص مباحث و مسائلی که هر چند وقت یک بار برخی اعضای شورای شهر رسانه‌ای می‌کنند از جمله مغایرت 130 میلیادری در حساب‌های شهرداری یا مسائلی که در خصوص گاراژ رضوان مطرح شده است، گفت: این مواردی که در فضای مجازی مطرح شده در جلسه علنی شورا مطرح نشده است و نظرات اعضای شورا است و به عبارتی نظری که در شورا به تصویب برسد و اعلام عمومی بشود نیست.

وی ادامه داد: موارد مطرح شده در فضای مجازی نظر اشخاص و اعضای شورا است و هر کس در مقابل نظر و سخنی که عنوان می‌کند مسئولیت دارد، این موارد و مسائل باید ابتدا بررسی دقیق در مورد آن صورت گیرد و پس از اینکه مستند و موضوع کاملا مشخص شد در باره آن اعلام نظر شود چرا که شهرداری نیز در این خصوص نکات و مباحثی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه باید در خصوص این مسائل از مراجع ذی صلاح درخواست شود تا به آن رسیدگی کنند، تصریح کرد: متاسفانه بدون اینکه مراجع ذی صلاح، بازرسی و مجموعه قضائی را در جریان این امور قرار دهند و درخواست کنند تا به این مسائل رسیدگی کنند در مورد مسائل اعلام نظر می‌شود.

ابوترابی افزود: اعلام و مطرح کردن مسائل بدون اینکه به قطعیت رسیده باشد موجب جوسازی در جامعه و ایجاد حس بی اعتمادی مردم نسبت به شهرداری و شورای شهر می‌شود و در جامعه ایجاد شبهه می‌کند اگر واقعا مسئله و موردی وجود دارد باید از طریق مراجع خاص و ذی صلاح برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد نه اینکه جو روانی جامعه با این مباحث به هم ریخته شود.

وی با بیان اینکه این مسائل در جلسه علنی شورا مطرح نمی‌شود، عنوان کرد: ریاست شورای اسلامی شهر یزد با عنوان رئیس و هماهنگ کننده مسائل شورا باید نسبت به این مسائل و جوسازی‌ها در جامعه توسط برخی اعضای شورا جوابگو باشد که آیا این مسائل صحت درد یا خیز؟ اگر این مسائل صحت دارد چرا از طریق قانونی پیگیری نمی‌شود و اگر مستند نیست و صحت ندارد چرا این مسائل در جامعه بدون دلیل توسط برخی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.