بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37924018
رئیس پلیس راهور یزد:

زیر گذرهای یزد استاندارد اما ناقص هستند/ بی توجهی شهرداری به مکاتبات پلیس


سرهنگ رضا زارع گفت: متاسفانه برخی از زیرگذرها قبل از رفع نواقص افتتاح می شوند.

به گزارش یزد آوا، سرهنگ رضا زارع در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه  تمامی زیرگذرهای شهر یزد استاندارد هستند گفت: زیرگذرهای یزد به طور کلی استانداردند اما دارای نواقصی هستند که رفع آن ها باید در اولویت کار مدیریت شهری قرار داشته باشد.

رئیس پلیس راهور یزد زیرگذرهای امام علی(ع)، حکیمیان، حضرت ابوالفضل(ع) و خاتمی را از زیرگذرهای پرخطر و برخوردار از بیشترین نواقص عنوان کرد و گفت: در سال گذشته مکاتبات متعددی در زمینه اعلام  نواقص زیرگذرهای یاد شده با شهرداری  صورت گرفته که تاکنون در این زمینه اقدامی انجام نشده است.

زارع در واکنش به این سوال که چرا پلیس به عنوان عضو شورای ترافیک در زمان تصویب احداث این زیرگذرها مخالفت خود را اعلام نکرده است گفت: در زمان تصویب احداث پروژه های زیرگذر نظر پلیس گرفته شده و نقشه ها نیز به امضا رسیده اما با توجه به اینکه پلیس بر روند ساخت نظارتی ندارد و در زمان افتتاح نیز نظر کارشناسی وی اخذ نمی شود این پروژه ها قبل از رفع نواقص افتتاح می شوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از زیرگذرها بدون بررسی دقیق افتتاح می شوند اظهار داشت: یکی از دلایل بروز تصادفات متعدد در زیرگذرهای یزد وجود نواقصی همچون پایین بودن ارتفاع جداکننده ترافیکی ، عدم نصب گاردیل، نبود پارکینگ مناسب،عدم آرام سازی سرعت و طراحی قوس پیچ ها به سمت  خارج است.

رئیس پلیس راهور یزد گفت: حتی در مواردی پروژه بدون افتتاح رسمی زیر بار ترافیک رفته برای مثال  پروژه خلیج فارس از جمله پروژه هایی بود که از نواقص متعددی از جمله ناکافی بودن روشنایی ،جانمایی نادرست بریدگی ها، عدم نصب دوربین کنترل سرعت و ...برخوردار بود که پس از اعلام نظر کارشناسی پلیس، این نواقص تا حدی برطرف شده است.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.