بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 34437351
از روز چهارشنبه؛

سامانه بارشی در یزد دوباره فعال می شود


براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده رگبار باران، رعد‌و‌برق و وزش باد شدید موقت در یزد وبیشتر نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش یزدرسا، آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها طی سه روز آینده رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. در ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش برف دور از انتظار نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین بارش پراکنده در روز دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، روز سه شنبه در ارتفاعات مرکزی کرمان و هرمزگان و روز چهارشنبه در شمال استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان پیش‌بینی می‌شود، شدت بارش امروز در خراسان شمالی، رضوی و شمال خراسان جنوبی، زنجان، برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی و ارتفاعات البرز در سمنان، تهران، مازندران، روز سه شنبه در خراسان شمالی و رضوی، برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، ارتفاعات البرز در سمنان، مازندران، شمال شرق تهران و روز چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، اصفهان، جنوب غرب یزد، شمال تهران و برخی نقاط خراسان رضوی است.

در دو روز آینده تداوم وزش باد شدید و گرد و خاک را در برخی نقاط شرق، جنوب شرق، جنوب و باشدت کمتر در نواحی مرکزی خواهیم داشت که سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

انتهایپیام/س*




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.