بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 28891789
حجت الاسلام پناهیان در جمع مردم یزد:

سند 2030 مصداق عینی نفوذ است / ادامه دولت روحانی موجب ادامه تضییع حقوق ملت می‌شود


حجت الاسلام پناهیان در جمع مردم یزد با اشاره به گلایه رهبر انقلاب از اجرای سند 2030 در کشور، این سند را مصداق عینی نفوذ دشمن دانست.

به گزارش یزد آوا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در جمع مردم یزد با اشاره به تذکر رهبری در خصوص سند 2030 گفت: دولت آمده سند 2030را ابلاغ و اجرا کرده است. سند 2030 یک تعهد بین‌المللی در حوزه فرهنگ و آموزش‌وپرورش است که به غربی‌ها و صهیونیست‌ها اجازه می‌دهد بر آموزش‌وپرورش ما نظارت کنند. این سند مخالف آن است که به دختران ما زن و بودن و به پسران مامرد بودن آموزش داده شود.
 
پناهیان افزود: این سند مصداق همان نفوذی است که رهبر انقلاب بارها بر آن تأکید داشته و خواستار هوشیاری مسئولین و مردم شدند. خیلی از مسائل در خصوص دولت یازدهم وجود دارد که کاندیدهای انتخابات برای حفظ آرامش جامعه و حفظ آبروی سیاسی کشور آن را بیان نمی‌کنند. مشت نمونه خروار است و این مسائلی که در خصوص این دولت افشا می‌شود تنها تعداد اندکی از صدها نمونه قابل‌ذکر است.
 
وی تأکید کرد: نمی‌شود دولتی به آمریکا روی خوش‌نشان دهد و از صدمات این نوع نگاه در امان باشد. اگر این دولت موفق شود بار دیگر سکان کشور را به دست بگیرد نه‌تنها به حقوقی که دشمنان برای ما تعهد کردند نمی‌رسد بلکه حقوق بیشتری از ملت ایران ضایع خواهد شد و ما برای همین نگران تضییع دوباره حقوق ملت ایران هستیم. این دولت در مقابل غربی‌ها ضعف نشان داده و قاعده‌اش هم همان است که محقق شده است که هر دولتی از خود ضعف نشان دهد فشارها بیشتر می‌شود و در این چهار سال طرف غربی به وعده‌های خودش عمل نکرد و دولت‌مردان به وعده‌هایی که خود به ملت داده بودند پایبند نبودند و متأسفانه در فرهنگ سیاسی ما عذرخواهی کردن مرسوم نیست.
 
حجت‌الاسلام پناهیان تصریح کرد: مردم عذرخواهی نمی‌خواهند اما بیایند در پیشگاه ملت حقیقت را بگویند. بگویند می‌خواستیم با برجام خیلی از کارها را انجام دهیم اما نتوانستیم. ما تأسیسات هسته‌ای را تعطیل کردیم آن‌ها محاصره بانکی را برنداشتند. امروز کشور به‌واسطه قدرتی که در منطقه و جهان دارد به سهولت می‌تواند دشمن را سر جای خودش بنشاند. می‌شود باقدرت مسائل و مشکلات کشور را  حل کرد و دشمن را عقب راند.
 
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه اظهار داشت: خیلی از دلسوزان کشور واقعاً برای کمک وارد میدان شده‌اند اما در مقابل این دلسوزی خود خیانت می‌بینند. اصلاح امور سیاسی مسلمین اهمیتش از نمازخواندن هم بیشتر است و حضرت علی ع برای برکناری معاویه استاندار شام 100 هزار کشته دادند. حضرت علی ع وقتی زمینه اجتماعی اصلاح نماز نبود منصرف شدند اما برای اصلاح پست سیاسی کشور 100 هزار کشته دادند و عقب ننشستند و این نشان می‌دهد اصلاح امور سیاسی مسلمین از هر موضوعی واجب‌تر است.
 
پناهیان اذعان کرد: پیامبر اکرم برای نخستین گام در پیمان عقبه دوم که با 70 نفر از مردم مدینه بسته شد 12 نفر را به‌عنوان روسای قبایل مدینه تعیین کردند که این نشان از اهمیت امور سیاسی مسلمین دارد. امام راحل فرمودند و الله اسلام همه‌اش سیاسی است. حضرت زهرا ع با پهلوی شکسته 40روز دست حسنین را می‌گرفت و 40 روز درب خانه مخالفین علی را می‌زد اما یک نفر اعلام حمایت نکرد اما خسته نشد امروز بانوان جامعه باید با تأسی از حضرت زهرا ع  وظیفه خطیر خود را در روشن‌سازی جامعه انجام دهند.
 
وی تأکید کرد: آقای رئیسی از روزی که وارد آستان قدس رضوی شدند با دلال‌بازی مقابله کردند و درب باغ‌های تشریفاتی بود را به روی مردم باز کردند. می‌توانم سوگند بخورم که هیچ‌کدام از اقداماتی که آقای رئیسی برای حمایت از محرومین داشتند وجه انتخاباتی نداشته است.
 
حجت‌الاسلام پناهیان در پایان تصریح کرد: آقای رئیسی کسی است که ریشه‌های فساد را در همه دستگاه‌های دولتی به‌عین مشاهده و لمس کرده و می‌تواند با همه آن‌ها بهتر از هرکسی مقابله کند. اکنون رسانه‌های دشمن از صداقت و راستی و برنامه‌های وی برای اداره کشور ترسیده‌اند.
 
انتهای پیام/آ
یزد رسا



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.