بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35657800
معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد:

سه نقطه پر ترافیک یزد اصلاح شد/ بلوار باهنر؛ پرترافیک‌ترین نقطه یزد


معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد در خصوص بار ترافیکی در نقاط مختلف یزد گفت: سه نقطه پر ترافیک یزد اصلاح شده است.

سرهنگ رضا زارع در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، در خصوص بار ترافیکی در نقاط مختلف یزد با بیان اینکه سه نقطه پر ترافیک یزد اصلاح شد، گفت: میدان سید حسن نصرالله یکی از این نقاط بود که شاهد ترافیک سنگین در آن بودیم و نارضایتی مردم را به دنبال داشت و پلیس نیز در این خصوص با مشکل مواجه بود که با تبدیل این میدان به چهار راه مشکل و گره ترافیکی در آن حل شد.

وی با اشاره به اینکه میدان مهدیه یکی دیگر از نقاطی بود که گره ترافیکی در آن وجود داشت، ادامه داد: این میدان هم در صبح و هم در بعدازظهر در بازه زمانی پر ترافیک با مشکل مواجه می‌شد و حتی میدان‌ امام حسین(ع) و بلوار منتظر قائم را نیز درگیر می‌کرد که با اصلاح هندسی و تعریض میدان مشکل ترافیکی این نقطه از شهر نیز برطرف شد.

معاون فنی مهندسی پلیس راهور استان یزد عنوان کرد: اصلاح و تعریض میدان شهدای محراب نیز برای حل مشکل ترافیکی در حال انجام است و تاکنون تقریبا 50 درصد کار و برنامه‌ریزی برای اصلاح آن انجام شده است.

وی در خصوص نقاطی که بیشترین بار ترافیکی را در طول روز دارد، گفت: بلوار باهنر از نقاطی است که بیشترین حجم ترافیکی را در یزد دارد و تقریبا از ساعت 11 صبح تا یک بعدازظهر و از ساعت 5 بعدازظهر تا 9 شب بار ترافیکی زیادی را دارد.

زارع ادامه داد: میدان اطلسی، میدان عالم و میدان دانش آموز نیز به واسطه محیط های آموزشی اطرافشان به صورت مقطعی با بار ترافیکی زیاد مواجه می‌شوند و در نقاط دیگر شهر مشکل خاصی وجود ندارد و چنانچه ترافیکی نیز مشاهده شود ناشی از دور زدن یا پارک کردن خودرو است.

وی در خصوص نقاطی در یزد که نیاز به اصلاح هندسی دارند، عنوان کرد: میدان معلم و میدان اطلسی از جمله این موارد هستند که البته فعلا برنامه‌ای برای اصلاح آنها در دستور کار نیست.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.