بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 28572294
مسئول امور فناوري اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان يزد:

شعب اخذ رأی از پوشش آنتن‌دهی لازم برخوردار هستند


مسئول امور فناوري اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت: شعب اخذ رأي در شهرستان يزد از پوشش آنتن‌دهی همراه اول و USSD برخوردار هستند.

به گزارش یزد آوا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، حسام محمدپناه در خصوص پوشش آنتن‌دهی شعب اخذ رأی در شهرستان یزد اظهار داشت: براساس بخشنامه ستاد انتخابات کشور گروهی متشکل از کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری و بخشداری‌های تابعه و نمایندگان مخابرات از شعب اخذ رآی بازدید و در خصوص برقراری و یا عدم برقراری پوشش شبکه همراه اول اطلاعات را جمع‌آوری نموده‌اند.

وی گفت: براساس آخرین آمار اعلام شده تمامی شعب ثابت و سیار به جز روستاهای دربید و طامهر از توابع بخش زارچ از پوشش تلفن همراه اول و USSD برخوردار هستند.

مسئول امور فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای پوشش آنتن‌دهی این دو روستا با مخابرات به عمل آمده تا درصد پوشش آنتن‌دهی در شهرستان جهت شعب  کامل شود.

محمدپناه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با سرگروه‌های فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان خاطرنشان کرد: به منظور بررسی مشکلات و همچنین نظارت بر شعب اخذ رأی به ازای هر10شعبه یکنفر از افراد متخصص در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان سرگروه آی.تی با ستاد انتخابات شهرستان یزد همکاری دارد.

مسئول امور فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد اظهار داشت: در شهرستان یزد هرچند انتخابات بصورت تمام الکترونیکی انجام نمی‌گیرد اما بایستی کلیه مراحل و فعالیت‌های انتخابات در سامانه جامع انتخابات و همچنین روند روز اخذ رای در نرم افزار مربوطه که برای این روز از طرف ستاد انتخابات کشور طراحی می‌شود، ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.