بازگشت به صفحه کامل

شناسه : 35638051
عضو شورای شهر یزد:

شهردار یزد شنبه مشخص می‌شود


عضو شورای شهر یزد از انتخاب شهردار جدید یزد در شنبه هفته آینده خبر داد.

الهه جورابی در گفتگو با خبرنگار یزدآوا در خصوص انتخاب  شهردار گفت: در میان همه نام هایی که برای شهرداری یزد مطرح بود، اکنون مقدس زاده و  فرهمند دو گزینه نهایی مطرح برای تصدی شهرداری یزد هستند که شنبه هفته آینده تصمیم نهایی در مورد انتخاب شهردار در شورا گرفته خواهد شد.

وی در خصوص رزومه مقدس زاده گفت: مقدس زاده هم اکنون معاون عمرانی استانداری اصفهان است و اصالتاً مشهدی و بزرگ شده در تهران است و در رزومه کاری خود شهرداری برخی از مناطق  تهران را دارد و در کل دارای رزومه بسیار قوی و خوبی است و هم اکنون کاندید استانداری برای سه استان کشور نیز هست.

جورابی افزود: مقدس زاده دو هفته قبل در یزد برنامه های خود را اعلام کرد که متاسفانه به دلیل همزمانی با ایام اربعین حسینی همه اعضا در آن جلسه حضور نداشتند از این رو اواخر این هفته چند تن از اعضا برای صحبت و مذاکره با ایشان به اصفهان می روند تا از نزدیک با او صحبت کرده و از برنامه هایش آگاه شوند.

وی اظهار داشت: فرهمند گزینه بومی و جوانی است که اکنون معاون شهرسازی شهرداری یزد است و با حضور در صحن شورا برنامه های خود را برای شهرداری یزد اعلام کرده است.

این عضو شورای شهر یزد اذعان داشت: هر دو گزینه از شانس یکسانی برای انتخاب در بین اعضای شورای شهر برخوردارند و بر اساس تصمیمی که اعضا گرفتند گزینه ای که بیشترین موافق را در بین اعضای شورا داشته باشد همه اعضا به آن رای خواهند داد.

انتهای پیام/ق

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.