بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37494144
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

شهید سردار سلیمانی دنیای اسلام را به خود شیفته کرد


آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی با اشاره به بیانات معظم هبری گفت: شهید قاسم سلیمانی و همرزم ایشان ابومهدی المهندس ازشخصیت‌های برجسته‌ای هستند که دنیای اسلام را به خود شیفته کردند.

آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، ضمن تسلیت مجدد شهادت سردار سلیمانی و همچنین تسلیت به خانواده‌های داغداری که عزیزانشان را در مراسم تشییع این سردار بزرگ از دست دادند، گفت: شهید قاسم سلیمانی و همرزم ایشان ابومهدی المهندس ازشخصیت‌های برجسته‌ای هستند که دنیای اسلام را به خود شیفته کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبری که سردار سلیمانی فردی با اخلاص، شجاع، باتدبیر و اهل اقدام و عمل بود، ادامه داد: این شخصیت‌های برجسته می‌توانند برای همه قشرها از جمله مدیران جامعه، جوانان، قشر زحمتکش، رزمندگان و دیپلمات‌های ما الگو و اسطوره باشند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: شهید سردار سلیمانی تنها یک رزمنده در میدان جنگ نبود بلکه در کنار رزمندگی زوایای اندیشه سلامی را به شاگردان و زیردستان خود تبیین می‌کرد و دمیدن روح عرفان و بندگی را برای خود و زیردستانش اصل قرار داده بود.

مدرسی با اشاره به خدماتی که سردار سلیمانی به دنیای اسلام داشته است، گفت: مقام معظم رهبری با بیاناتی که در وصف شهید قاسم سلیمانی داشتند ابعاد گوناگون وجودی ایشان و برکات ایشان بعد از شهادت را تبیین کردند و یادآور شدند که اگر کسی معنویت این چنینی داشته باشد قطعا مردم هم به او تعظیم خواهند کرد.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.