بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 38221293
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

شکستن جریان تحریف به روشنگری در جامعه نیاز دارد


آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی گفت: شکسته شدن جریان تحریف به روشنگری در جامعه و افکار عمومی وابسته است که باید توسط رسانه‌ها و خواص تبیین شود.

آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، با تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در در روز عید سعید قربان گفت: معظم له از زمان اعمال تحریم‌ها تاکنون راهکارهای مختلفی را ارائه دادند و در روز عید قربان نیز به بیان راهکارها پرداختند و فرمودند کعه اگر جریان تحریف شکسته شود جریان تحریم هم قطعا شکسته می‌شود.

وی ادامه داد: شکسته شدن جریان تحریف به روشنگری در جامعه و افکار عمومی وابسته  است که باید توسط رسانه‌ها و خواص تبیین شود، جریان تحریف جریان ریشه داری است که از ابتدای انقلاب تا کنون وجود داشته است و شکسته شدن آن وابسته به تبیین اندیشه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری که برگرفته از قرآن و سنت است می‌باشد.

روحانیت و هیئات مذهبی طرح‌های خود را برای عزاداری ارائه کنند

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به بیانات رهبری در خصوص برگزاری مراسم محرم و تابعیت از مصوبات ستاد کرونا گفت: مطمئنا باید این چنین باشدو باید عملیاتی شود اما وظیفه روحانیت، جامعه وعاظ و هیئات مذهبی این است که طرح‌های خودشان را همراه با امکاناتی که دارند ارائه دهند.

مدرسی افزود: یکی از روش‌هایی که هر ساله برای برگزاری مراسم‌های محرم وجود داشت این است هیئت‌ها به محل‌های مختلفی می‌رفتند اما امسال با توجه به شیوع کرونا امکان اینگونه عزاداری وجود ندارد و عزاداری در فضای سر بسته مشکل ساز است اما روحانیت، وعاظ و هیئت‌های مذهبی طرح‌های خود را برای نحوه برگزاری مراسم محرم امسال به ستاد کرونا ارائه دهند.

وی عنوان کرد: طرح‌های ارائه شده از سوی علاقمندان به فرهنگ ولایت و امامت می‌تواند برای یزد و کشور الگو باشد و در سراسر کشور نیز برای هر چه بهتر برگزار شدن عزاداری سیدالشهدا در این ایام موثر افتد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.