بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36359739
خدمات‌رسانی 3 موکب یزدی در خوزستان؛

طبخ 7هزار پرس غذا در هر وعده توسط یزدی ها در مناطق سیل زده خوزستان


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد گفت: سه موکب از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد به‌صورت متمرکز در خوزستان مستقرشده و مابقی مواکب مسئولیت جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها را برعهده‌گرفته‌اند.

محمدرضا جعفری خرمی در گفتگو با خبرنگار  یزدرسا، در رابطه با وضعیت کمک‌رسانی موکب‌های اربعین استان یزد به سیل‌زدگان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ارسالی از مرکز مسئولیت کمک‌رسانی به ستاد خوزستان و سیل‌زدگان این استان را به عهده بگیرد.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌های نهایی و هماهنگی با نماینده ولی‌فقیه در یزد، استاندار، فرماندهی سپاه الغدیر یزد، قرار شد سه موکب به‌صورت متمرکز در خوزستان مستقرشده و مابقی مواکب مسئولیت جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها را برعهده‌گرفته و به این سه موکب در خوزستان تحویل دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد خاطرنشان کرد: بر همین اساس مواکب مستقر در خوزستان آمادگی طبخ و توزیع هفت هزار پرس غذای گرم در هر وعده و به مدت یک ماه به سیل‌زدگان را دارند.

جعفری خرمی تصریح کرد: مواد اولیه پخت غذای گرم برای موکب‌های استان در اهواز جهت هم‌وطنان سیل‌زده توسط خادمان هیات پیروان عترت یزد آماده می‌شود و بانوان می‌توانند در صورت تمایل در این زمینه کمک کنند.

وی گفت: مردم در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ستاد اربعین 101040407070007 و شماره کارت 3037991754029910 واریز نمایند؛ همچنین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به پایگاه‌های بسیج و ستاد عتبات عالیات تحویل دهند.

انتهای پیام/3857

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.