بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10128258
رییس جمهوری در دیدار خانواده شهیدان صنیع خانی:

عبور از تحریم تنها با همیاری و همکاری مردم امکان‌پذیر است


رییس جمهوری در دیدار با خانواده شهیدان صنیع خانی گفت: عبور از تحریم تنها با همیاری و همکاری مردم امکان‌پذیر است.

به گزارش یزد آوا به نقل از مهر، حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در منزل شهیدان سیدحسن و سیدمحمد صنیع‌خانی در منطقه نازی آباد تهران حضور یافت و در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

حسن روحانی در این دیدار با اشاره به آشنایی خود با شهید سیدمحمد صنیع‌خانی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار از روحیه بسیار بالا و برجسته‌ای برخوردار بود و همواره به فکر خدمت به مردم و کشور بود.

رییس جمهوری با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده بزرگ شهدا گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن علیه استقلال، شرف و عزت ملت ما وارد عمل شد و خانواده‌های مؤمن و مخلص به صحنه آمده و در مقابل آن ایستادگی و فداکاری کردند و به این کار خود افتخار می‌کنند.

روحانی افزود: احساس رضایت و خشنودی خانواده شهدا از فداکاری خویش در راستای انجام وظیفه، لذت‌بخش بوده و راه آینده را روشن می‌سازد.

رییس جمهوری در ادامه با تأکید بر اینکه باید با هم کشور را بسازیم، اظهار داشت: هدف اصلی از انقلاب اسلامی این است که در این سرزمین احکام الهی اجرا شود و این موضوع اساس و پایه حرکت کشور است. یعنی باید با دوستی، برادری، راستی و یاری همدیگر،آنچه را خداوند از ما خواسته،اجرا کنیم.

روحانی گفت: مردم ما را انتخاب کردند تا به آنها خدمت کرده و در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور حرکت کنیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز روحیه زنده‌دلی و همدلی در میان مردم، احیاء شده است، گفت: تلاش ما این است که مشکلات موجود را با کمک و یاری مردم حل و فصل کنیم.

دکتر روحانی گفت: دشمن همواره به شیوه‌‌های گوناگون علیه ملت ایران اقدام کرده و امروز با توطئه‌ای به نام تحریم علیه مردم وارد صحنه شده است که باید از این موضوع عبور کنیم و این جز با همیاری و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست.

رییس جمهوری با بیان اینکه خانواده شهدا باعث سربلندی و عزت کشور هستند، گفت: دولت انتظار یاری بیشتر و نیازمند دعای خیر مادران و پدران شهدااست.

در این دیدار خانواده شهیدان سیدحسن و سیدمحمد صنیع‌خانی با اظهار خوشحالی از دیدار رییس‌ جمهور خاطراتی از شهیدان خود بیان کردند.

همچنین در این دیدار برادر شهیدان صنیع خانی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت گفت: هرکاری که از دست ما بر آید در جهت موفقیت دولت انجام خواهیم داد.

شهید سیدمحمدحسن صنیع‌خانی در سال ۱۳۶۱ در حالی که دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای بود در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمد و شهید سیدمحمد صنیع‌خانی که فرماندهی ترابری سپاه پاسداران را بر عهده داشت، در سال ۱۳۷۴ بر اثر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی و با ابتلا به سرطان خون به شهادت رسید.

رییس جمهوری در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس‌جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری نیز حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود به خانواده شهیدان صنیع خانی اهدا کرد.

روحانی به هنگام خروج از منزل شهیدان صنیع خانی با « شعارهای درود بر روحانی – روحانی خوش آمدی و ذکر صلوات» مورد استقبال اهالی محله که در داخل کوچه تجمع کرده بودند، قرار گرفت. رییس جمهور هم برای لحظاتی در بین آنان حضور یافت و از آنان قدردانی کرد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.