بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36610257
امام جمعه ابرکوه:

عقب‌نشینی اخیر کاخ سفید نتیجه مقاومت در جنگ اقتصادی است


امام جمعه ابرکوه گفت: عقب نشینی اخیر کاخ سفید و درخواست مذاکره بدون پیش‌شرط اگرچه به معنای قصد فریبکاری دشمن است اما محصول همین مقاومت در جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سی امین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: معظم له یکی از ویژگی‌های شاخص حضرت امام (ره) را مقاومت و ایستادگی در برابر موانع و مشکلات دانستند و این دکترین مقاومت خمینی(ره)، است که در هیئت مکتب، اندیشه و راه و تفکر امام(ره) در عرصه جهانی شاه رگ‌های سیطره غرب و آمریکا را هدف گرفته است.

وی ادامه داد: مقاومت همان انتخاب راه صحیح و راهکار صدور انقلاب برای رزمندگان حق طلب و کفر ستیز به ویژه در جهان اسلام است که نماد عینی آن را توسط حزب الله، حشدالشعبی انصارالله، فاطمیون افغانی و زینبیون پاکستانی می‌توان ملاحظه کرد.

امام جمعه ابرکوه  گفت: این رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت با الهام از حضرت امام خمینی(ره)، فرامین و جهت بخشی‌های مقام معظم رهبری و صبر انقلابی ملت ایران پایگاه جهانی انقلاب را شجاعانه نه مرعوبانه، امیدوارانه نه مأیوسانه، مبتکرانه نه منفعلانه و عاقلانه و خردمندانه نه هیجانی و احساساتی، تاکنون تثبیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مقاومت کلیدی‌ترین واژه انقلاب است، تصریح کرد: در چهار دهه گذشته نشان دادیم که این مقاومت را میراث دار از امام هستیم. مقاومت گزینه انقلابی ملت ایران با هدایت‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری است چرا که همه می‌دانیم هزینه سازش با دشمن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: آمریکا می‌خواهد ایران یک کشور عادی باشد یعنی باید اهل سازش و تسلیم مطلق و در دست آنان باشد مثل زمان شاه، سازش مصر و عربستان و دیگر کشورهای مستعمره آمریکا  و عقب نشینی اخیر کاخ سفید و درخواست مذاکره بدون پیش‌شرط اگرچه به معنای قصد فریبکاری دشمن است اما محصول همین مقاومت در جنگ اقتصادی است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.