بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37730909
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا:

غیرحضوری شدن فعالیت بانک‌ها تصمیم شورای هماهنگی بانک‌ها است


فخرالسادات خامسی گفت: غیرحضوری شدن خدمات‌دهی بانک‌ها با درخواست خود شورای هماهنگی بانک‌های استان بوده است.

فخرالسادات خامسی در گفتگو با خبرنگار یزدآوا در پاسخ به اینکه تعطیلی بانک‌ها موجب ایجاد مشکلات و نارضایتی‌هایی برای مردم شده است، اظهار داشت: غیرحضوری شدن خدمات‌دهی بانک‌ها با درخواست خود شورای هماهنگی بانک‌های استان بوده است.

وی اضافه کرد: این اقدام تصمیمی نبود که از طرف ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان، ابلاغ شود، بلکه این کار به درخواست خود شورای هماهنگی بانک‌ها صورت گرفت و اعلام کردند که با توجه به شرایطی که به وجود آمده کارهای مربوط به بانک‌ها به صورت غیرحضوری انجام شود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان یزد گفت: البته کارمندان بانک‌ها سر کار حضور دارند، اما کارهای مراجعان بصورت تلفنی، اینترنتی و به طور کلی غیرحضوری انجام می‌شود.

خامسی با تأکید بر اینکه خود شورای هماهنگی بانک‌ها تصمیم به این اقدام گرفته‌اند، عنوان کرد: البته این تصمیم‌شان را به ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، اطلاع‌رسانی کرده‌اند اما اصل تصمیم و اقدام از طرف خودشان بوده است.

وی همچنین در واکنش به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد، با حضور نمایندگان مجلس دهم و نمایندگان منتخب مجلس یازدهم، و اینکه اطلاع‌رسانی این جلسه بصورت پیامکی بوده است، اظهار داشت: من خودم در آن جلسه حضور داشتم اما اصلا از چنین چیزی خبر ندارم و برای اولین بار است که دارم می‌شنوم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.