بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 25853796
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

فتنه «اعتماد به آمریکا» را با جهاد کبیر شکست می دهیم


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: فتنه «اعتماد به آمریکا» را با جهاد کبیر شکست می دهیم.

به گزارش یزدآوا؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در یادواره شهدای علمی و مدافع حرم یزد اظهار کرد: در مدت 37 توانستیم ترورها، توطعه ها، فتنه ها و کودتا ها را خنثی کنیم و استکبار را شکست دادیم و اسلام را در جهان گسترش دهیم.

سردار اکبر فتوحی با بیان اینکه دشمن  امروز خاموش نیست، افزود: فتنه ای که امروز آمریکا توسط هوادارانش شروع کرده است دشمنان باید بداند ملت عزیز ایران همانطور که در این مدت 37 سال با پیروی از قران و اطاعت از عترت و ولایت فقیه پیروز شده در این فتنه هم برنده میدان است.

وی در ادامه گفت: آمریکا و هوادارانش باید بدانند ملتی که تکیه گاهش به خدا است و طبق عوامر قران و اطاعت از فطرت عمل می کند تا کنون ثابت نشده است هیچ قدرتی بوان رویارویی را با آن داشته باشد.

فتوحی اذعان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی سطحی نگر نیست و امروز با بصیرت افزایی و بصیرت شناسی و همچنین پیشرفت سیاسی خود با هواس جمع به حوادث نگاه می کند و فتنه اعتماد با آمریکا را به شکست و نابودی تبدیل کند.

وی تصریح کرد: دشمنان نمی توانند با نقشه معاویه این فتنه را تبلیغ کنند، امکان کارساز بودن آن در ایران وجود ندارد و گذشت آن زمانی که فتنه معاویه با یک انگشتر از دست خارج کردن و قرآن سر نیزه کردن حضرت علی(ع) را خلع کرد بلکه ملت ایران با هوشیاری و بصیرت و به برکت خون شهدا تمام فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: به برکت خون شهدا و بیداری اسلامی ایران هم در داخل کشور، هم در منطقه و هم در کل جهان چنان اوج گرفته که تمام دشمنان از آن ترس دارند و فتنه اعتماد به آمریکا را با جهاد کبیر شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/

یزدرسا/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.