بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37705593
مدیر روابط عمومی انتقال خون استان یزد خبر داد

فعالیت مرکز انتقال خون یزد در تعطیلات پایان سال و نوروز 99


جواد فلاحتی گفت: مرکز انتقال خون یزد علاوه بر فعالیت عادی خود در ایام هفته، در ایام تعطیل پایان سال و نوروز 99، نیز فعال است.

جواد فلاحتی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، از فعالیت مرکز انتقال خون یزد در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 99 خبر داد و گفت: شیوع کرونا و شرایط خاصی که به وجود آمده، موجب کاهش مراجعه اهداکنندگان خون به مراکز انتقال خون شده است که کاهش ذخایر انتقال خونی استان را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس مرکز انتقال خون یزد علاوه بر فعالیت عادی خود در ایام هفته، در ایام تعطیل پایان سال و نوروز 99، نیز فعال است بدین صورت که مرکز خونگیری یزد واقع در میدان ابوذر، در روزهای 23 و 29 اسفندماه از ساعت 8 تا 13 آماده خونگیری از اهداکنندگان یزدی است.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد افزود: همچنین مرکز خونگیری واقع در میدان ابوذر در روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه 99 از ساعت 8 تا 13 فعال است و پایگاه انتقال خون شهرستان اردکان نیز در روزهای چهارم و دوازدهم فروردین 99 از ساعت 8 تا 13 آماده خونگیری از مراجعه کنندگان است.

فلاحتی با درخواست از شهروندان برای اهدای خون مخصوصا در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: انتقال خون تمام استانداردها و نکات ایمنی و بهداشتی را همیشه رعایت کرده است و از شهروندانی که شرایط لازم برای اهدای خون را دارند تقاضا می‌شود به مراکز انتقال خون مراجعه و با اهدای خون خود به کمک بیماران بشتابند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.