بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 38061250
سخنگوي ستاد تنظيم بازار استان يزد:

قیمت تخم مرغ برای مصرف کننده 11هزار تومان تعیین شد/ قیمت مرغ و شیر در انتظار تصمیم تنظیم بازار کشور


علی افشارپور گفت: هم اکنون قیمت تخم مرغ به صورت عمده در مرغداری‌های یزد 9 هزار و 500 تومان و برای مصرف کننده 11 هزار تومان عرضه می‌شود.

علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، در خصوص قیمت تخم مرغ در یزد گفت: تنظیم بازار کشور دیروز قیمت تخم مرغ را اعلام کرد و در استان یزد نیز بر حسب دستور این موضوع پیگیری شد و هم اکنون قیمت تخم مرغ به صورت عمده در مرغداری‌های یزد 9 هزار و 500 تومان و برای مصرف کننده 11 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: برای تعیین قیمت مرغ و شیر در استان نیز مقرر شده تیم اقتصادی استان و معاون اقتصادی استاندار یزد ظرف مدت ده روز با برگزاری جلسات و پیگیری‌هایی که در زمینه مشکلات و مسائلی که در خصوص نهاده‌های دامی وجود دارد موضوع را پیگیری کنند ضمن اینکه منتظر قیمت اعلام این کالاهای اساسی از سوی تنظیم بازار کشور نیز هستیم.

سخنگوي ستاد تنظيم بازار استان يزد عنوان کرد: ظرف دو روز آینده جلسه فوق العاده تنظیم بازار کشور در خصوص تعیین قیمت مرغ برگزار می‌شود و پس از آن در استان یزد نیز براساس قیمت تعیین شده اقدامات لازم انجام می‌گیرد. قیمت شیر نیز در روزهای آینده توسط تنظیم بازار کشور بررسی و اعلام می‌شود.

افشارپور با بیان اینکه قیمتی که از سوی تنظیم بازار کشور تعیین می‌شود پایه و اساس قرار خواهد گرفت: تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در تامین نهاده‌های دامی برای دامداران به وجود آمد شاهد افزایش قیمت انواع فرآورده‌های پروتئینی مانند مرغ، شیر و تخم مرغ بودیم و هدف دولت این است که ریشه‌ای مشکل نهاده‌ها را حل کند و سپس تنظیم بازار قیمت‌گذاری را انجام دهد.

وی در خصوص بالا بودن قیمت میوه در استان نسبت به دیگر نقاط کشور نیز گفت: این موضوع توسط استاندار در جلسه مطرح شد که مقرر شده جلسات کارشناسی در این خصوص برگزار شده و مورد بررسی قرار گیرد و طبق اولین تصمیم دستور داده شد شهرداری سه بازارچه عرضه مستقیم میوه با همکاری تعاون روستایی در یزد برای برپا کند، البته همچنان بحث‌های کارشناسی در خصوص قیمت میوه ادامه دارد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.