بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10290780
گزارش/

لحظه شماری مردم دارالعباده همپای مسئولین برای تشییع شهدای گمنام/ فردا همه می آیند


اینک لحظه انتظار مردم دارالعباده به سر آمده و فردا مردم با هر جناح و دسته ای در کنار مسئولین در صف های به هم فشرده در سالروز شهادت شمس الشموس نور و هدايت، حضرت امام رضا (ع) شهدای گمنامی که 8 سال برای این مرز و بوم خون داده اند را تششیع می کنند.

 به گزارش یزد آوا،  مردم شهید پرور و ولایت مدار یزد از دیرباز خواهان تدفین شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس در شهر دارالعباده بوده اند تا جایی که مردم دارالعباده، اصناف وبازریان یزد طی طومارهای متعددی در این سالیان خواستار دفن شهدا در حسینه امیرچقماق یزد بوده اند.

 

اینک لحظه انتظار مردم دارالعباده به سر آمده و فردا مردم با هر جناح و دسته ای در کنار مسئولین در صف های به هم فشرده در سالروز شهادت شمس الشموس نور و هدايت،  حضرت امام رضا (ع) شهدای گمنامی که 8 سال برای این مرز و بوم خون داده اند را تششیع می کنند.

 

گفتنی است مراسم تشییع این شهدای گمنام ساعت 9 صبح از از صحن قدس امامزاده جعفر (ع) به سمت مجموعه اميرچخماق ادامه پیدا می‌کند.

 

دعوت آیت الله ناصری و آیت الله وافی و استاندار از مردم برای تشییع پیکر شهدای گمنام


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و همچنین نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری از مردم برای تشییع پیکر شهدای گمنام دعوت کردند.

 

پیام نماینده عالی دولت در استان یزد و رئیس شورای تامین استان آمده است:

با صبا در چمن لاله سحر مي گفتم/ كه شهيدان كه اند اين همه خونين كفنان  «حافظ»

ديگر بار فضاي دارالعلم و دارالعباده ديارمان از بوي بهار وصل و طراوت يقين سرشار مي گردد و حديث عشق و شيدائي در آن طنين انداز خواهد شد و گلدسته‌ها و مأذنه‌ها از اذان رشادت و شهادت لبريز مي‌گردند، زمين آسماني و آغاز زمستان كويرمان رنگ و بوي بهار عشق خواهد گرفت، ديگر بار ميزبان هشت شهيد گمناميم.

پرندگان مهاجري كه روزي با پروازهاي سرخ به جانان پيوستند و از آنان جز پلاك عشق و بال و پري از پرواز بر جاي نيست و ما اين گلهاي پرپر و نمادهاي شرف و افتخار و آئينه‌هاي عزت و خلوص را در ميان خود خواهيم گرفت تا هميشه در قلبمان باشند و مايه خير و بركت و بيداري در سرزمينمان و اينك وعده ما با شما مردم شهيد پرور و مؤمن در روز سه شنبه دوم ديماه ساعت 9 صبح در سالروز شهادت شمس الشموس نور و هدايت،  حضرت امام رضا (ع) تا اين عزيزان را از صحن قدس امامزاده جعفر (ع) تا مجموعه اميرچخماق كه با حضور اين عزيزان بنام باب الشهداي حسينيه اميرچخماق مزين ميگردد، بدرقه كنيم.

بي شك حضور شما مردم شريف و متدين استان يزد پيمان مجدد با شهيدان، امام شهيدان، مقام معظم رهبري و شكوه حضورتان دشمن شكن خواهد بود. انشاء ا...




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.