بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35466072
معاون فرهنگی اداره ورزش وجوانان یزد:

ماهانه 266 یزدی وام ازدواج می ‌گیرند


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه به طور متوسط در نیمه نخست امسال ۱۶۰۰ نفر وام ازدواج دریافت کردند، گفت: سال گذشته حدود ۹۸ درصد وام های ازدواج محقق شده است.

احمد طالبی در گفتگو با یزد آوا، با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری در کشور ۵۳۵ هزار و ۹۲۷ وام ازدواج پرداخت شده است، اظهار کرد: ۷۰ درصد از افرادی که درخواست وام ازدواج کردند وام آنها پرداخت شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: استان یزد در این مدت به ۷۵ درصد از افراد وام ازدواج پرداخت شد که ۵ درصد بالاتر از کشور می باشد و ماهانه این درصدها افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه در استان یزد نه هزار و ۵۹۵ نفر درخواست وام ازدواج داشته‌اند، گفت: تا کنون ۷ هزار و ۲۴۰ نفر موفق به دریافت وام شده اند و دو هزار و ۳۵۵ نفر در نوبت وام ازدواج هستند.

طالبی ادامه داد: از این تعداد ۳۵۰ نفر مراحل کاری آنها صورت گرفته شده و در آستانه دریافت وام می باشند و ۹۸۴ نفر در شعبه پذیرش شدند و در حال کامل کردن مدارک خود هستند. ۴۶۹ نفر نیز پذیرش شدند و ۵۵۲ نفر هم ثبت نام کردند که هنوز شعبه آن مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط در نیمه نخست امسال ۱۶۰۰ نفر وام ازدواج دریافت کردند، اذعان کرد: سال گذشته حدود ۹۸ درصد وام های ازدواج برای درخواست کنندگان محقق شده است.

طالبی در پایان گفت: خوشبختانه در استان مشکل خاصی در پرداخت وام ازدواج نداریم و بانک ها در این زمینه همکاری خوبی دارند با این حال از طریق شورای هماهنگی بانکها و از طریق دفتر اقتصادی استانداری نیز این موضوع زیر نظر ستاد سازماندهی جوانان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.