بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36949236
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:

مدارس صدرا پیشگامان اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور هستند


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مدارس صدرا نزدیکترین نوع مدرسه در حوزه اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان هستند.

به گزارش یزد آوا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در نشست با دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان که در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به فعالیت 14 باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان گفت: از این تعداد 4 باب آموزشگاه در قالب 4 مقطع تحصیلی در سه باب فضای مجزا و در دو بخش خواهران وبرادران در حال فعالیت می باشند.
 
وی افزود: عدم تخصیص فضای مناسب به مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان یزد به ویژه در مقطع دور دوم پسران و دختران، تعطیلی فرایند ساخت آموزشگاه صدرا شهرستان ابرکوه، ناامین بودن آموزشگاه پسرانه صدرا شهرستان خاتم را از مهمترین مشکلات پیشروی مدارس صدرا استان در آغاز سال تحصیلی جدید است.
 
نجیمی مهمترین مشکل  پیشروی مدارس صدرای استان را کمیود فضای مناسب تحصیلی دانست و اظهار داشت: عدم واگذاری زمین به اداره کل تبلیغات اسلامی استان این مشکل را بیشتر کرده است.
 
وی بر لزوم ارتباط موثر با آموزش و پرورش استان در سطح مدیران و کارشناسان تاکید کرد و افزود: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا با آموزش و پرورش استان در برنامه ها در حوزه فعالیت های مرتبط مشارکت داشته باشد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت 29 نوع مدرسه در نظام آموزش و پرورش استان گفت: با رصد این مدارس در می یابیم که مدارس صدرا نزدیکترین نوع مدرسه در حوزه اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان هستند.
 
وی با بیان اینکه مدارس صدرا در اسنان مورد توجه این اداره کل هستند اظهار داشت: هیچگونه کوتاهی نسبت به این مدارس در اسنان صورت نخواهد گرفت.
 
دانافر تصریح کرد: دانش آموزان مدارس صدرا در استان در راستای اهداف و برنامه های نظام آمورش و پرورش گام برمی دارند.
 
وی با بیان اینکه باید ذهنیت والدین را نسبت به رسالت آموزش و پروش اصلاح کنیم گفت: باید والدین بپذیرند که تنها رسالت ما آموزش نیست بلکه رسالت مهم تری به عنوان پرورش هم بر عهده این اداره کل می باشد.
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.