بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10272497
مردم یزد در تجمع بزرگ میدان امیرچخماق؛

مسئولین بدانید، بعد از شهدا ما مسئولیم/حرف های «مادر شهید زینی» و اشک مردم یزد


مردم مؤمن و ولایت مدار یزد هم اکنون با تجمع در میدان امیر چخماق یزد خواهان خاک سپاری شهدای گمنام در موقعیت اصلی میدان امیر چخماق شدند.

به گزارش یزد آوا، مردم مؤمن و ولایت مدار یزد هم اکنون با تجمع در میدان امیر چخماق یزد خواهان خاک سپاری شهدای گمنام در موقعیت اصلی میدان امیر چخماق شدند.

مردم با شعارهایی چون «این حکایت همچنان باقی است» «شهدا شرمنده ایم» «سنگ مسئولین برسینه شهدا» «مسئولین بدانید بعد از شهدا ما مسئولیم» نارضایتی خود را نسبت به تصمیم شورای تأمین استان برای خاک سپاری شهدا در ضلع شرقی میدان امیر چخماق اعلام کردند.

همچنین  مادر شهید زینی در این تجمع با بیان اینکه ن فرزند خود را تا همیشه  با افتخار نامش برده شود گفت: امروز شاهد هستم که همسنگران پسرم اینگونه غریب هستند 

مادران با هزار امید فرزندان خود را به سربازی می فرستند و همیشه لحظه شماری می کنند که برگردند و مادران شهید همیشه در انتظار فرزندان خود هستند، امروز 8 فرزند مهمان هستند که از سربازی برگشتند و چشم و چراغ مادران شهدا شدند نباید غریب وار از آن ها پذیرایی کرد.

در حالی که مادر شهید زینی در حال سخنرانی بود حضار در تجمع از صحبت های این مادر اشک ریختند...

جوانان پرشور یزدی با در دست داشتن پلاکارد که روی آن ها نوشته شده «حسینیه ایران جایی برای پیروانش ندارد»«شهر در شور و شوق مهمانی 8 یار شهید آوردند» خواهان دفن این شهدا در مکان اصلی میدان امیر چخماق شدند.

در این تجمع ضمن قرائت استفتاء مقام معظم رهبری در خصوص دفن شهدای گمنام در میدان امیر چخماق، مردم شهید پرور در کنار پیکر 2 شهید گمنام به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

گفتنی است مردم یزد امشب ساعت 23 با حضور در خلدبرین به عزاداری خواهند پرداخت.

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر می شود...

منبع: یزد رسا




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.