بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 22449619
شهردار مهریز:

مشکل اساسی شهرداری مهریز نبود درآمد پایدار و ویژه است


شهردار مهریزگفت: مشکلات اساسی مهریز نبودن درآمد پایدارو ویژه برای شهرداری است و در این رابطه باید مسئولان ارشد استان حمایت های ویژه ای انجام دهند .

به گزارش یزدآوا به نقل از صبح مهریز؛ شهردار مهریز درنشست خبری گفت: مشکلات اساسی مهریز نبودن درآمد پایداروویژه برای شهرداری است و دراین رابطه باید مسئولان ارشد استان حمایت های ویژه ای  انجام دهند .

شایگان ادامه داد: به دلیل نبودن تمکن مالی زیاد در مهریز ساخت وساز چشمگیری در شهرستان صورت نمی گیرد وبه همین دلیل آمار ساخت و ساز این شهرستان نسبت به سایر شهرستان هاخیلی پایین است وبه همین دلیل شهرداری توان تامین هزینه‌های جاری خود را به تنهایی ندارد.

سعید شایگان  گفت: میزان بدهی شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی حدود 90میلیارد ریال است که
این بدهی ها مربوط به چند سال اخیر است که شهرداری نسبت به پرداخت آن ها برنامه هایی را درنظر دارد .

وی درادامه سخنانش  خاطرنشان کرد: شهرداری درحال حاضرباید برای هزینه‌های جاری خود بالغ بر 450 میلیون تومان پرداخت کند که این امربه دلیل نبود توانایی مالی ودرآمد بامشکل مواجه است.

سعید شایگان گفت: شهرداری مهریز بالغ بر 9 میلیارد ریال بدهی دارد که این بدهی به افراد حقیقی و حقوقی است  و مربوط به سال‌های گذشته می باشد که شهرداری باید نسبت به باز پرداخت آنها اقدام کند.

شهردار مهریز عنوان کرد:هم اکنون طرح‌های مختلف عمرانی نیمه تمامی درشهرداری  وجود دارد که تکمیل آنها به اعتبارات ویژه نیازدارد.

سعید شایگان گفت: شهرداری‌هایی را که درآمد پایدارومشخصی  ندارند را دولت باید حمایت کند تا بتوانند نسبت به اجرای  طرح‌ها و ارائه خدمات بیشتروبهتر به مردم اقدام کنند.

وی درسخنانش از مردم خواست تا با ارائه نظرات وایده های سازنده شهرداری را درانجام برنامه های مختلف فرهنگی وعمرانی کمک کنند و این کار را بسیار موثر وسازنده ارزیابیی کرد

شهردار مهریزگفت:خبرنگاران می توانند در فرهنگ‌سازی بسیاری از اموربه ویژه مسائل فرهنگی نقش داشته باشند و درخواست کرد تا در انجام برنامه های مختلف شهرداری را یاری کنند .

در این نشست از فعالان عرصه خبر شهرستان مهریز تجلیل بعمل آمد .


انتهای پیام/ش ع

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.