بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 38151927
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد:

مغایرت‌های مالی شهرداری یزد در حال بررسی است


ونوس ‌عامری گفت: با شروع کار شورای پنجم حسابرسی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت، همکاری خوبی در این زمینه با شهرداری صورت گرفته و مغایرت‌ها در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، ونوس ‌عامری در نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه استان یزد در خصوص مغایرت‌های مالی در شهرداری یزد گفت: با شروع کار شورای پنجم حسابرسی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت، همکاری خوبی در این زمینه با شهرداری صورت گرفته و مغایرت‌ها در حال بررسی است و با وجود اینکه رسیدگی به آن زمان بر است اما پس از قطعی شدن از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به تاخیر در ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه سواری در شهر یزد عنوان کرد: در قرارداد با سرمایه‌گذار مقرر شده بود 20 ایستگاه دوچرخه در سطح شهر یزد ایجاد شود که 10 ایستگاه آن تا اسفندماه تحویل داده شود اما این امر محقق نشد و مجدد مهلتی برای شرکت سرمایه گذار در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد افزود: برای داشتن شهری در ‌شان شهروندان همراه با امکانات مناسب رفاهی، فرهنگی و اجتماعی به جلب همکاری همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران نیاز است و آمادگی بهره گیری از ‌تمام ظرفیت ها برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم داریم.

عامری در خصوص تعداد مشاوران شورای شهر یزد گفت: استفاده از هر مشاوری بنا به نوع تخصصی که دارد ابتدا در کمیسیون مورد نظر به تصویب می‌رسد و پس از اینکه در صحن معرفی شد و رای گیری انجام گرفت در آن کمیسیون به کار گرفته می‌شودو طبق مصوبه‌ای که وجود دارد حق الزحمه دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.