بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36571794
نماینده مردم یزد در مجلس:

ملت های جهان قدس امسال اعتراض خود به طرح «معامله قرن» را ابراز کنند


موسوی بیوکی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه آمریکا و دولت ترامپ می‌خواهند با طرح "معامله قرن" به نفوذ اسرائیل در اراضی اشغالی دامن بزند ما باید با حضور گسترده خود در راهپیمایی و نمایش قدرت همبستگی خود با این طرح مقابله کنیم.

 نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبر نگار یزدآوا گفت: رژیم اشغالگر قدس پدیده ای است که استکبار جهانی به منظور حضور و نفوذ دائمی خود در خاورمیانه آن را ایجاد کرده و به قیمت پایمال شدن حق یک ملت مسلمان مظلوم به نام فلسطین همراه بوده است.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: هم امام راحل و هم رهبر انقلاب به صورت ریشه ای با این رژیم اشغالگر مخالف بوده اند. لذا این وظیفه ما است که نگذاریم این رژیم بیشتر از این شکل گرفته و هر روز سرزمین‌های خود را گسترش داده و سرزمین‌های جدیدی را از مسلمانان غصب کند. بنابراین مردم مسلمان جهان به ویژه مردم ایران در روز قدس به میدان می آیند تا تقابل خود با این جریان را نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: روز قدس یک نمایش و حرکت از حضور مسلمانان جهان برای حفظ حقوق مردم مظلوم فسطین است.

موسوی بیوکی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه آمریکا و دولت ترامپ می‌خواهند با طرح "معامله قرن" به نفوذ اسرائیل در اراضی اشغالی دامن بزند و استقرار رژیم صهیونیستی در منطقه را نهادینه کند، ما باید با حضور گسترده خود در راهپیمایی و نمایش قدرت همبستگی خود با این طرح مقابله کنیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با دعوت از عموم مردم برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: امروز آمریکا با تمام قوا مقابل جمهوری اسلامی ایران  و تمامی مردم ایستاده است. این جنگ، جنگ نظامی نیست که دشمن بخواهد به برخی مناطق حمله کند. جنگِ اقتصادی و روانی که آمریکا آغاز کرده تمام مردم ایران را هدف گرفته است. بنابراین تمام مردم باید با حضور خود نشان بدهیم که مقابل این حرکات ایستاده ایم و آمریکا با این حربه ها هم نمی تواند مقاومت ملت ایران را بشکند و  آنها را پای میز مذاکره بیاورد.

وی اعلام کرد: حضور همه مردم در این عملیات رودررو با آمریکا ضروری است و ربطی به هیچ حزب و جناحی ندارد، چرا که امروز تمامی جناج ها با تمامی تفکرات به این نتیجه رسیده اند که در مقابل این دشمن بزرگ باید با حضور خود بایستند و قطعاً بعد از این حضور اقدامات عملی ملت ایران را هم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.