بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10167117

من اطاع الخامنه‌ای فقد اطاع‌الله


بی‌جهت نیست که مراجع عالی‌قدر و دلسوزان نظام در یک موضوع متفق‌القولند و آن ضرورت پشتیبانی همه‌جانبه از اصل مترقی ولایت‌فقیه و شخص ولی‌فقیه است. از همین روست که به تصریح آیت‌ا... خاتمی یکی از مراجع در دیدار وی، خود را «سرباز» مقام معظم رهبری می‌نامد و مرجع دیگری شرط بازدید معظم‌له را رخصت رهبری برای «بوسیدن» دستشان توسط این مرجع اعلام می‌کند؛ حضرت آیت‌الله سیستانی عزت اسلام را در گرو عزت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ...

یزد آوا، بی‌گمان، ولایت‌فقیه بزرگ‌ترین نعمت برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و راز پیروزی و بقای انقلاب نوپای مردم مسلمان ایران علیرغم آن همه توطئه از سوی دشمنان قسم خورده بیرونی و ایادی داخلی آن‌ها، سکانداری نظام به دست ولی فقیه جامع‌الشرایط و صدالبته پای‌بندی قاطبه جامعه اسلامی به منویات رهبری است.

 

در زمان امام راحل(ره) توطئه‌های بسیاری نهال انقلاب اسلامی را هدف قرار داد؛ توطئه‌هایی از جنس کودتای نوژه، ترورهای کور منافقین، قدرت‌طلبی گروه‌های سیاسی معاند با دین و نظام و مهم‌تر از همه تحمیل جنگ نابرابر به نظام نوخاسته اسلامی.

 

در این میان، آن‌چه موجب شد این توطئه نتوانند به هدف غایی خود در براندازی انقلاب و نظام اسلامی دست یابند، همان وجود نعمت بی‌بدیل ولایت فقیه و پیوند عمیق مردم و ولایت بود.

 

پس از رحلت امام امت(ره) نیز پرچمداری نظام اسلامی بر دوش فقیهی خبیر از سلاله فقهای مجاهد قرار گرفت و امام خامنه‌ای با صلابتی دوچندان به رصد و هدم توطئه‌ها همت‌گماشت؛ توطئه‌هایی از جنس خودباختگی و همدستی برخی از مدعیان اصلاح‌طلبی با دشمنان قسم‌خورده این نظام اسلامی، تحصن کسانی از دایره مسؤولان!، فتنه‌های 78 و 88 و ... .

 

نگاهی فارغ از سطح‌نگری و تعصب‌های غیرضرور، تردیدی باقی نمی‌گذارد که اگر نبود نعمت بزرگ ولایت‌فقیه، اینک خبری از نظام مقدس جمهوری اسلامی، این خونبهای شهدای گرانقدر و مجاهدان راه انقلاب، در میان نبود و به عبارتی نه از تاک خبری بود و نه از تاکستان.

 

بی‌جهت نیست که همه مراجع عالی‌قدر و دلسوزان نظام علیرغم برخی انتقادها و احیانا اختلاف نظرها، در یک موضوع متفق‌القولند و آن ضرورت پشتیبانی همه‌جانبه از اصل مترقی ولایت‌فقیه و شخص ولی‌فقیه است.

 

از همین روست که به تصریح آیت‌ا... خاتمی یکی از مراجع در دیدار وی، خود را «سرباز» مقام معظم رهبری می‌نامد و مرجع دیگری شرط بازدید معظم‌له را  رخصت رهبری برای «بوسیدن» دستشان توسط این مرجع اعلام می‌کند؛ حضرت آیت‌الله سیستانی عزت اسلام را در گرو عزت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌داند و دیگری....، و قس علی‌هذا.

 

 در همین راستاست که آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، در مراسم عزاداری اربعین امام حسین(ع) در حرم مطهر شاهچراغ(ع) می‌گوید: بر همه ما واجب است که به شکرانه این نعمت بزرگ الهی همواره وصایا و سفارشات امام خمینی(ره) و تمام رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشیم و با بیان این‌که مهم‌‌ترین و معروف‌ترین جمله شهید دستغیب «من اطاع الخمینی فقد اطاع‌الله» است،تصریح می‌کند: بدون شک اگر ایشان امروز بودند می‌گفتند «من اطاع الخامنه‌ای فقد اطاع‌الله».(خبرگزاری رسا)

نویسنده: منیره اردکانی

منبع: یزد رسا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.