بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36355262
رئیس بسیج هنرمندان استان یزد:

مهمترین اولویت بسیج هنرمندان تربیت نیروی هنری تراز انقلاب است


رئیس بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به راه اندازی 10 انجمن بسیج هنرمندان در یزد، کادرسازی و تربیت نیروی هنری تراز انقلاب را مهمترین اولویت این نهاد برشمرد.

به گزارش خبرنگار یزد آوا؛علی محمد پارسائیان در دیدار هنرمندان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: مجموعه بسیج هنرمندان یزد از 10 سال پیش در استان یزد در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه در طول این 10 سال در بسیج هنرمندان یزد، 10 انجمن در رشته‌های مختلف هنری شروع به کار کرده‌اند گفت: رویکرد خاصی در این نهاد دنبال می‌شود و متفاوت از سایر بخش‌هاست چرا که به لحاظ ماهیتی متفاوت با سایر عرصه‌ها است.

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به اینکه کادرسازی متناسب با ارزش‌های انقلاب اولویت اصلی است که بسیج هنرمندان دبنال می‌کند گفت: لازم است که نیروهای انقلابی در عرصه هنر تربیت شوند و در آینده وارد عرصه‌های هنری کشور شوند.

پارسائیان با تاکید بر اینکه در برخی رشته‌های هنری توانستیم نیروهای جوان، توانا و خلاق تربیت کنیم خاطرنشان کرد: به حمدالله در این زمینه تاکنون اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و در ادامه هم چنین مواردی دیده شده و می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به تولید آثار هنری هم یکی دیگر از مواردی است که به صورت موردی در دستور کار قرار دارد ولی اصلی ترین نگاه در این زمینه، حمایت از هنرمندانی است که آثار مناسب و خوبی تولید می کنند.

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد خاطرنشان کرد: هم افزایی و همکاری نهادهایی که در بحث های هنری کار می‌کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به ویژه در حوزه هنری، بسیج هنرمندان و اداره ارشاد باید بیش از پیش هم‌افزایی دیده شود.

وی بر ضرورت حمایت بیشتر از هنرمندان تاکید کرد و ادامه داد: برخی هنرمندان ایده‌های بسیار خوبی دارند و می‌طلبد که هم‌افزایی در این زمینه وجود داشته باشد تا بتوانیم از آنها به درستی حمایت صورت گیرد.

پارسائیان افزود: یکی دیگر از موضوعات، بحث‌های مسجد محوری است که باید این موضوع هم در فعالیت‌های هنری مورد تاکید قرار گیرد و حتما باید به عنوان یک اولویت جدی مورد نظر باشد.

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به اهمیت مسجد در دین مبین اسلام گفت: مسجد در اسلام مهمترین پایگاه مردمی شناخته می‌شود و ما باید سعی کنیم این پایگاه را احیا کنیم.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.