بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35040616
نماینده ولی فقیه در استان یزد:

نباید از جوسازی‌های دشمن ترسید/ نیروی انتظامی تاکنون موفق عمل کرده است


امام جمعه یزد گفت: نباید از جو سازی ها و نا امیدی هایی که دشمن ایجاد می کند بترسیم بنا به آیه قرآن باید محکم ایستاد پشتوانه ما خداست در حالی که پشتوانه دشمنان ما پول و اسلحه است که اگر خدا بخواهد هیچ کاری از دستشان بر نمی آید.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به آیاتی از قرآن از سوره آل عمران گفت: عده ای از دشمنان در دل مردم هراس ایجاد می‌کنند تا اطراف اسلام نیایند و یا اینکه در دل مومنین ترس و دلهره ایجاد می‌کنند قرآن می‌گوید از این اقدامات دشمن نترسید.

آیت‌الله محمدرضا ناصری ادامه داد: قرآن در خصوص جوسازی و اجتماع دشمنان علیه مومنین می‌گوید که مومنان در این شرایط به جای اینکه ترس بر وجودشان بیفتد بر ایمانشان افزوده می‌شود و قوی تر می‌شوند و خدا برای مومنان کافی است و بهترین وکیل و تکیه گاه برای مومنان خدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما اکنون برای ایران دندان تیز کرده‌اند، گفت: انقلاب ما انقلاب ایدئولوژی است و پایه الهی و خدایی دارد و بعد از هزار و چند صد سال تحولی بزرگ در جامعه است و حرکتی بزرگ به سمت خداست که حاکمیتش و قانونش خدایی است و همان راهی را می رود که امام حسین(ع) انتخاب کرده بود.

ناصری عنوان کرد: این حاکمیتی که در ایران ایجاد شده است گردشی و چرخشی نیست منطق امام(ره) نیز این بود که اینگونه نباشد، حاکمیت مال خداوند است و هر کسی مسئولیتی در این انقلاب داشته باشد در واقع امانتی بر گردن اوست و باید برای رفاه و آسایش جامعه و حرکت آن به سوی خدا قدم بردارد. ولایت فقیه دینی نیز باید باشد تا در زمان غیبت همه حرکت ها براساس ولایت الهی صورت گیرد

وی تصریح کرد: این انقلاب الهی باید حفظ شود و باید در جامعه تثبیت شود؛ عزت مومنین و کرامت انسان باید حفظ شود. اینکه می گویند نباید دست به سمت دشمن دراز کرد به این خاطر است که هدف ما رسیدن به خدا و خدمت به  بندگان است و این در حالی است که دشمنان علیه ما جمع شده اند و می خواهند این انقلاب و اسلام‌ نباشد.

امام جمعه یزد گفت: الان وضعیت ما مانند کربلا و قیام حسین(ع) شده است. امام حسین علیه السلام با وجود اینکه لشکر یزدیان را می دید و حتی یزید به ایشان وعده داده بود که اگر بیعت کنی می توانی در کنار قبر جدت با آرامش زندگی کنی قبول نکرد با اینکه می توان گفت وفای به عهد در یزید خیلی بیشتر از ترامپ و دشمنان کنونی ما است، ترامپ بعد از چندین سال مذاکره زیر تعهدات امریکا زد و ما باید مراقب باشیم که کشور و دینمان دست اجانب نیفتد و از انقلاب و آرمان های امام(ره) دفاع کنیم.

ناصری ادامه داد: با وجود تمام مکر و توطئه هایی که دشمن انجام می دهد خداوند بهترین برنامه ریز است و اگر بایستیم مقاومت کنیم و به خدا تکیه داشته باشیم پیروز خواهیم بود. اکنون که با وجود این حکمت اسلامی دریچه ای از حکومت امام زمان (عج) ایجاد شده است باید با حفظ دین و اعتقادات و آرمان های ائمه و امام (ره) از آن محافظت کنیم.

وی تصریح کرد: نباید از جو سازی ها و نا امیدی هایی که دشمن ایجاد می کند بترسیم بنا به آیه قرآن باید محکم ایستاد پشتوانه ما خداست در حالی که پشتوانه دشمنان ما پول و اسلحه است که اگر خدا بخواهد هیچ کاری از دستشان بر نمی آید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز نیروی انتظامی گفت: قصد ما باید با خدمت به جامعه باشد، نیروی انتظامی ما تاکنون به تدبیر رهبری در همه زمینه‌ها موفق عمل کرده است و عاقلانه ترین واکنش را نشان داده و کمترین آسیب را به همراه داشته است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.