بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10016102

نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی پزشکی اعلام شد/ جزئیات مرحله دوم آزمون


نتایج مرحله اول آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند بر اساس اعلام مرکز سنجش در مرحله دوم آزمون شرکت کنند.

به گزارش یزد آوا به نقل از مهر، آزمون مرحله دوم از یکشنبه 16 آذرماه آغاز می شود و تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت. آزمون تمامی رشته ها به جز رشته های تخصصی داروسازی و طب سنتی در تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه یکم، پلاک 3 برگزار خواهد شد.

آزمون مرحله دوم رشته های تخصصی داروسازی در روز پنجشنبه 27 آذرماه در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رشته طب سنتی در روزهای دوشنبه 24 آذر و سه شنبه 25 آذر در طبقه اول ستاد مرکزی وزارت بهداشت واقع در تهران برگزار خواهد شد.

تاریخ حضور هر یک از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در آزمون شفاهی بر روی کارت ورود به جلسه مصاحبه درج شده است و داوطلبان می توانند از امروز با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با دریافت کارت از محل آزمون خود مطلع شوند.

حضور داوطلبان در آزمون های مرحله دوم در صبح راس ساعت 7:30 و در نوبت عصر راس ساعت 12 الزامی است.

آزمون مرحله دوم شامل بررسی توانایی های علمی و قدرت انتقال مطالب و ارائه سوابق آموزشی، پژوهشی و تجارب حرفه ای است.

داوطلبان لازم است اصل مدارک مستند دال بر سوابق آموزشی - پژوهشی و تجارب حرفه ای خود را جهت ارائه به هیات مصاحبه کننده به همراه داشته باشند و نسخه ای از آن را به صورت مستند در اختیار دست اندرکاران قرار دهند.

غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم به منزله انصراف خواهد بود. همزمان با شروع مصاحبه جدول ظرفیت پذیرش نیز به همراه فرم انتخاب محل در سایت مرکز سنجش قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود.

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی پزشکی و سایر رشته های اعلام شده در نیمه اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.