بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 13719658
فرماندار يزد:

نظارت بر عرضه و توزيع كالاها در ماه مبارك رمضان تشديد شود


فرماندار يزد در جلسه ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان يزد خواستار تشديد نظارت بر عرضه و توزيع كالاها و رعايت نكات بهداشتي در زمينه توليد برخي از كالاها نظير زولبيا،‌باميه ،‌خرما و حليم در ماه مبارك رمضان شد.

به گزارش یزد آوا به نقل از روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان يزد به منظور بررسي تمهيدات لازم براي رعايت شئونات ماه مبارك رمضان به رياست فرماندار يزد تشكيل شد.


" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با اشاره به نتايج ارزشمند اين جلسه در سال گذشته اظهار داشت: جلسه بررسي تمهيدات لازم در رابطه با رعايت شئونات ماه مبارك رمضان براي اولين بار در سال گذشته در شهرستان يزد برگزار شد كه برخي از مصوبات آن نيز با نظر استانداري در سطح استان نيز به اجرايي شد.


فرماندار يزد اضافه كرد: بايد نهادهاي مرتبط با همكاري و برنامه ريزي در زمينه تقويت فريضه و حرمت ماه مبارك رمضان در جامعه اهتمام لازم را داشته باشند و با از هر اقدامي كه مانع شكسته شدن حرمت در اين ماه مبارك مي شود،‌ جلوگيري نمايند.


وي خواستار تشديد نظارت بر عرضه و توزيع كالاها و رعايت نكات بهداشتي در زمينه توليد برخي از كالاها نظير زولبيا،‌باميه ،‌خرما و حليم در ماه مبارك رمضان شد.


"شاكري شمسي" ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در چند نقطه از شهر با همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف مركز استان خاطر نشان کرد: ایجاد نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا می تواند در تنظیم بازار و ثبات قیمت ها مؤثر باشد.


فرماندار يزد در پايان با توصیه به اماکن، واحدهای مجاز خدماتی و رستوران‌های سطح شهر برای رعایت قانون تصریح کرد: هر كسي كه در اماكن عمومي تظاهر به روزه خواري نمايد قطعاً با برخورد قانوني از سوي مراجع ذيصلاح مواجه خواهد شد.


در اين جلسه در خصوص رعايت شئونات ماه مبارك رمضان، بررسي مسائل ترافيكي در زمان برگزاري نمازهاي جماعت، نظارت و كنترل بر نحوه چگونگي عرضه و توزيع و نظارت بر مسائل بهداشتي، نظارت بر كشيك اصناف، برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا، فضا سازي سطح شهر، اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري توسط سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و .... بحث و تبادل نظر شد.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.