بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 30968965

همنوایی ترامپ و نتانیاهو با حامیان برجام در داخل ایران


اگر ترامپ به برجام حمله می‌کند به خاطر این است که او هم معتقد است برجام توافقی به نفع ایران است؛ دقیقا همان حرفی که حامیان برجام در داخل می‌گویند.

به گزارش یزد آوا به نقل از یزد رسا؛ نطق رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل همراه با کینه‌توزی و نفرت علیه مردم ایران بود. تا جایی که وی هر آنچه که می‌توانست علیه ایرانیان گفت. اما او در بخشی از سخنانش برجام را توافقی بد برای آمریکا دانست که به نفع ایران و در راستای منافع جمهوری‌اسلامی است. سخنانی که مورد حمایت تمام عیار نتانیاهو نیز قرار گرفت.

تأکید ترامپ و نتانیاهو بر اینکه برجام به نفع ایران بوده، در حالی است که حامیان برجام در داخل ایران نیز در سه سال اخیر مدام سعی داشته‌اند اینگونه القا کنند که برجام به نفع ایران و در راستای منافع کشور بوده است. چیزی که البته گذر زمان غیرواقعی بودن آن را اثبات کرد.  

اما طنز ماجرا جایی است که برخی از حامیان داخلی برجام همچنان سعی می‌کنند خود را به تجاهل بزنند و اینگونه القا کنند که انتقادهای ترامپ از برجام به معنای همنوایی وی با منتقدان برجام در ایران است! این درحالی است که اگر ترامپ به برجام حمله می‌کند به خاطر این است که او هم معتقد است برجام توافقی به نفع ایران است؛ دقیقا همان حرفی که حامیان برجام در داخل می‌گویند.

حمیدرضا زارع

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.