بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36355302
آیت‌الله ناصری در دیدار جمعی از هنرمندان یزدی:

هنرمندان برای حراست از انقلاب و کانون خانواده، آثار هنری ارزشمند تولید کنند


نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه هنر بیش از هر چیزی می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد. گفت: هنرمندان باید برای حراست از انقلاب و کانون خانواده، آثار هنری ارزشمند تولید کنند.

به گزارش خبرنگار یزد آوا؛ پیش ازظهرامروز جمعی ازهنرمندان یزدی به مناسبت آغازین روز هفته هنر انقلاب اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد دیدار کردند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در این دیدار با اشاره به این مطلب که حفظ انقلاب اسلامی ایران موضوعی است که به فرموده امام خمینی (ره) اوجب واجبات است گفت: همه ما نسبت به این مهم وظیفه‌داریم و باید تمام توان خود را برای تحقق آن به‌کارگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد حفظ خانواده و اصالت آن در جامعه را وظیفه‌ همگان دانست و اظهار داشت: باید سعی کنیم به هر روشی که می‌توانیم سعی بر حفاظت و حراست از کانون خانواده داشته باشیم.

هنرمندان برای حراست از انقلاب و کانون خانواده، آثار هنری ارزشمند تولید کنند

ناصری یزدی بابیان اینکه هنر بیش از هر چیزی می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد. گفت: هنرمندان باید برای حراست از انقلاب و کانون خانواده، آثار هنری ارزشمند تولید کنند.

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه دشمن امروزه فضای مجازی را به عرصه اصلی حضور خود تبدیل کرده خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در ارتباط باهنر باید به آن توجه شود، ضرورت حضور هنرمندانه هنر انقلابی و اسلامی در فضای مجازی است به‌گونه‌ای که بتوانند بر مخاطبان تأثیرگذاری کامل و زیاد داشته باشد.

وی ادامه داد: هرکسی بااستعدادی که از خداوند گرفته باید درراستای حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب قدم برداردکه اگر به این موضوع توجه درستی صورت گیرد، هرکسی در هر عرصه‌ای ازجمله هنری، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، بازرگانی و موارد مختلف دیگر برای این انقلاب کار می‌کند و به این وسیله تمام مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه هنریکی از بالاترین و مهم‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند متعال به بشر ارزانی داشته گفت: در هر یک از نعمت‌هایی که خدا به ما داده، هنر به بهترین و بالاترین وجه ممکن وجود دارد و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه هنر در زندگی بشری است.

ناصری یزدی بالاترین هنر و هنرمندی را مربوط به خداوند دانست و گفت: هنرمندان می‌توانند بحث توحید را به بهترین نحو ممکن به‌وسیله آثار هنری به مردم جامعه نشان دهند و درراستای ترویج اسلام از آن استفاده کنند.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: در مقابل متأسفانه برخی امروزه از هنر برای تخریب ارزش‌های دینی، اسلامی و انسانی در جامعه استفاده می‌کنند و حرکت‌های نادرست و غیرانسانی را به این وسیله ترویج می‌کنند.

وی افزود: در بحث هنریکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید به آن توجه شود، بحث کادر سازی انقلابی است تا مباحث انقلابی و دینی را به بهترین نحو و با تخصص و علم و تجربه کافی به جامعه نشان دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه به این موضوع توجه لازم صورت نگرفته و افرادی برای نقش‌های انقلابی و دینی انتخاب می‌شوند که خودشان تخصصی در این زمینه ندارند، برخی از فیلم‌ها تأثیر لازم در جامعه را ندارند.

تروریست خوانده شدن پاسداران از سوی آمریکا نشانه ناتوانی و جهالت آمریکایی‌ها است

آیت‌الله ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تروریست خوانده شدن پاسداران از سوی آمریکا نشانه ناتوانی و جهالت آمریکایی‌ها است اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ خود شهدای بسیاری در اثر مبارزه با حرکت‌های تروریستی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها زاده آمریکایی‌ها و سایر کشورهای مستکبر جهان بودند گفت: حضور سپاه پاسداران در منطقه و مبارزه با تروریسم سبب شده که داعش با بدترین وضع شکست بخورد و ریشه آن‌ها در سوریه خشکیده شود و امروز هم بغض و کینه آمریکایی‌ها از این شکست بسیار بیشتر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: زمانی که دشمنان اسلام و انقلاب با ما دشمنی کنند و سعی بر انجام توطئه در زمینه‌های مختلف داشته باشند نشان می‌دهد که کار و حرکت ما درست است و باید با جدیت و اقتدار بیشتری انجام دهیم.

ناصری یزدی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت و انقلاب خدایی است خاطرنشان کرد: برای این موضوع دلایل مختلفی وجود داردکه یکی از مهم‌ترین این دلایل، حمایت‌های الهی است که از این انقلاب در طول 40 سال قبل شده است.

امام‌جمعه یزد در پایان تصریح کرد: هیچ کی فکر نمی‌کرد که تروریست‌ها و حامیان آن‌ها که در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار قرار داشت، در سوریه با مشکلی مواجه شوند اما به مدد حمایت‌های خداوند متعال، تمام توطئه‌های آمریکاییان در این منطقه خنثی شد و تروریست‌ها شکست خوردند و این اقدام مصداق بارز امدادهای الهی بود.

گفتنی است در حاشیه این دیدار از ماکت  کتاب خاطرات آیت الله ناصری رونمایی شد.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.