بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10069953
فرمانده سپاه كربلا خبر داد:

پرداخت ۷۲ ميليارد تومان وام خوداشتغالي در راستاي اقتصاد مقاومتي به ۸ هزار مازندراني


فرمانده سپاه كربلا اظهار كرد: ۷۲ ميليارد تومان وام خوداشتغالي در راستاي اقتصاد مقاوتي به ۸ هزار بسيجي مازندراني پرداخت شده است.

به گزارش یزد آوا به نقل از بسيج سازندگي، سردار محمدحسين بابايي، فرمانده سپاه كربلا گفت: اگر امام(ره) بسيج مستضعفين را تشكيل نمي داد، توسعه حركت اسلامي در چارچوب مرزهاي ايران مي ماند.

وي با بيان اينكه هر جا جنگي از سوي دشمنان اعلام شود، بسيج آماده دفاع است، افزود: دشمن سه سال قبل جنگ اقتصادي را اعلان كرد و بسيج در قالب تبليغي، آموزشي و فرهنگي در اقتصاد مقاومتي ورود پيدا كرد.

فرمانده سپاه كربلاي مازندران خاطرنشان كرد: ۱۸ همايش توانمندسازي و آموزش دوره هاي كارآفريني و توجيه اقتصاد مقاومتي در بسيج برگزار شد.

بابايي با بيان اينكه آموزش دادن، همگاني كردن اقتصاد مقاومتي گسترش كار و فرهنگ توليد هدف بسيج است، گفت: ۷۲ ميليارد تومان وام خوداشتغالي در راستاي اقتصاد مقاوتي به ۸ هزار بسيجي مازندراني پرداخت شده است.

فرمانده سپاه كربلاي مازندران، با بيان اينكه اردوهاي جهادي با هدف كمك به محرومان و كمك به پرورش روح جوانان ايجاد شده است، تصريح كرد: ۱۴۰ گروه دانشجويي در قالب ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در روستاهاي محروم و ۱۲۵ گروه ۲ هزار ۲۲۱ نفره در محلات و اردوهاي يك روزه براي كمك به محرومان در قالب گروه هاي ۱۷ نفره كه ۱۳۳۲ نفر به اردوي يك روزه اعزام شدند.

بابايي بيان كرد: اردوهاي دانش آموزي كه در گروه هاي بهسازي مدارس به روستاها اعزام شدند، ۲۱۲ مدرسه را بهسازي كردند.

وي با بيان اينكه در كشور ۲ هزار سالن ورزشي ساخته شده است، افزود: در استان مارندران از اواخر سال ۹۱ تاكنون با توجه به محدوديت خريد زمين، ۱۱۰ سالن ورزشي ساخته شد كه از اين تعداد ۳۰ سالن ورزشي در هفته بسيج افتتاح شد.

فرمانده سپاه كربلاي مازندران گفت: ۲۰۰ سالن ورزشي رزمي با زيربناي ۴۲۰ متر و سالن هايي با زيربناي هزار و ۲۰۰ متري در استان احداث مي شود و مديريت سالن هاي ساخته شده بر عهده مردم است.

بابايي در پايان افزود: پروژه هاي محروميت زدايي با اعتبار ۵.۵ ميليارد تومان به مدت سه سال در مازندران شروع شده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.