بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35454636
عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد:

پروژه‌های یزد به دست متخصصان یزدی سپرده شود/ مردم گلایه‌مند از دوباره کاری‌ها


منشی دوم شورای شهر یزد بر ضرورت استفاده بیشتر از متخصصان یزدی در اجرای پروژه‌های شهری تأکید کرد.

به گزارش یزد آوا، مهدی کاشفی زاده در جلسه علنی شورای شهر یزد خواستار نظارت بیشتر بر پیمانکاران شهرداری شد و گفت: متاسفانه در این زمینه سهل انگاری صورت گرفته و باید از اقدامات عجولانه عمرانی که مبتنی بر تفکرات مدیریتی است جلوگیری شود تا از دوباره کاری ها در پروژه های عمرانی پرهیز شود.

منشی دوم شورای شهر یزد افزود: چرا در هزینه کرد سرمایه شهرداری در پروژه های عمرانی که در حقیقت سرمایه  مردم است دقت نمی شود؟ چرا در خیابان سیدگل سرخ دست انداز ایجاد کرده و حال می خواهید آن را آسفالت کنید؟ چرا در زمان اجرای پروژه دقت نشده که حال دوباره کاری کنید ؟ مردم از این دوباره کاری ها گله دارند.

کاشفی زاده همچنین خواستار استفاده بیشتر از پیمانکاران یزدی برای مشارکت در پروژه های عمرانی شد و گفت: باید در تهیه و اجرای پروژه های شهر از متخصصان یزدی استفاده بیشتری شود.

وی با اشاره به پیشروی یکی از پمپ بنزین های سطح شهر گفت: درشورای قبل زمین های زیادی را که متعلق به شهرداری بود شناسایی و تملک شد اما در این شورا کمتر به این موضوع پرداخته شده  و باید شورا در خصوص شناسایی زمین های متعلق به شهرداری و انتقال مالکیت آن ها تلاش جدی تری داشته باشد.

کاشفی زاده  درادامه با بیان این مطلب که باید روحیه روزهای دفاع مقدس یعنی گذشت و فداکاری درجامعه احیا شود اظهارداشت : در دوران دفاع مقدس مردم از همه چیز خود گذشت می کردند و حتی برخی تمام دارائی خود را برای کمک به شرایط کشور به میدان می آوردند اما امروز متاسفانه عده ای با احتکار اقلام مورد نیاز و مواد غذایی مردم به دنبال کسب سود بیشتر هستند بنابراین باید به خود بیائیم و روحیه آن دوران  را سرلوحه زندگی مان قرار بدهیم

نظارت  بهتر بروسایل بازی پارک ها و همچنین ایجاد پل هوایی مقابل کلینیک های خاتم الانبیاء و امام علی(ع) از دیگر خواسته های این عضو شورا بود.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.