بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37092102

پیام تبریک فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان تبریک گفت.

به گزارش یزدآوا، سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدا سلام و تحیات الهی

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه است، رادمردانی که رمز درخشندگی ایشان در اذهان و قلوب مردم مجاهدت های گمنام و خدمت گزاری بی منت است. اندیشه ناب را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند. امنیت آحاد جامعه اسلامی علی الخصوص استان دارالعباده و دارالعلم یزدنیز برگرفته از همین تفکر و مرهون مجاهدتها و تلاش های خالصانه این عزیزان است.

اینجانب هفته نیروی انتظامی را به کلیه کارکنان این مجموعه، خاصه فرمانده ولایتمدار و مقتدر سردار سر تیپ دوم پاسدار برادر محمد رضا میر حیدری تبریک عرض نموده، امید است همچون گذشته با ارتقای همفکری و همکاری مشترک بین سپاه الغدیر و فرماندهی انتظامی استان یزد بیش از پیش گامی موثر در جهت هم افزایی نیروهای مسلح استان برداشته شود.

ان شا الله با توکل بر خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در ایجاد امنیت و آسایش مردم همواره موفق و پیروز باشید.

سرهنگ پاسدار  رضا پورشمسی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.