بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 29717575
حوادث استان یزد؛

کشف 4 میلیاردی قطعات «پیانو» قاچاق در یزد/ صدور 80 اخطار و پلمب 8 واحد صنفی در اشکذر/ دستگيري پدر و پسر سارق در بهاباد


جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر از صدور 80 اخطار و پلمب هشت واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان اشکذر خبر داد.

به گزارش یزد آوا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 102 کیلو تریاک توسط پلیس خبر داد.
 سرهنگ «محمدحسین ستوده نیا» گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای واردکننده موادافیونی، ماموران  کنترل محورهای ورودی را مدنظر قرار دادند.
وی افزود: در این راستا پلیس، یک دستگاه خودروی سواری «دنا» مربوط به قاچاقچیان را شناسایی و برای بازرسی متوقف کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 102 کیلو تریاک کشف و دو قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ ستوده نیا خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی و با دستور قضائی روانه زندان شدند

کشف 4 میلیاردی قطعات «پیانو» قاچاق در یزد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 33 پالت قطعات «پیانو» قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
 سرهنگ «محمدرضامزیدی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ضمن کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی «ولوو» را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
مزیدی ادامه داد: در بازرسی از این تریلی، 33 پالت حاوی 19 هزار قلم انواع قطعات «پیانو» قاچاق فاقد اسناد و مدارک گمرکی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این محموله دستگاه موسیقی قاچاق را چهار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: متهم این محموله را از بندرعباس بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشت که توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.
سرهنگ مزیدی افزود: محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد که پلیس استان در راه مبارزه با ورود کالای قاچاق اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.


توقيف 55 دستگاه خودروی متخلف در یزد
فرمانده انتظامي شهرستان یزد از توقيف 55 دستگاه خودروی متخلف در اجراي طرح یک هفته ای ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ «منوچهرنصیری» در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد با وسايل نقليه متخلف در سطح حوزه استحفاظي اين فرماندهي با بكارگيري تمامي امكانات طي یک هفته به اجرا در آمد.
نصیری گفت: در نتيجه اين طرح 55 دستگاه خودرو متخلف توقيف و روانه پارکينگ شد که حرکات نمايشي، تغيير در صداي وسيله نقليه، ايجاد مزاحمت براي شهروندان، ايجاد آلودگي صوتي از دلايل عمده توقيف اين وسايل نقليه بوده است.
فرماندهي انتظامي شهرستان یزد هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کنند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني در پيشگيري از سرقت و غيره هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


دستگیری 3 قاچاقچی با 4 کیلو و 500 گرم تریاک در تفت
 با تلاش ماموران پلیس کلانتری مرکز شهرستان تفت، سه فروشنده موادمخدر با 4 کیلو و 500 گرم تریاک دستگیر شدند.
 سرهنگ «فرهادبیگلری» فرمانده انتظامی شهرستان تفت در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس درباره این خبر گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت چند نفر از فروشندگان اصلی موادمخدر در این شهرستان بررسی موضوع به ماموران کلانتری مرکز ارجاع داده شد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه روزی سه قاچاقچی را هنگام توزیع موادافیونی دستگیر و در بازرسی انجام شده 4 کیلو و 500 گرم تریاک را از مخفیگاه انها کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تفت ضمن اشاره به دستگیری به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با افرادی که قصد ایجاد خلل در امنیت اجتماعی را داشته باشند برخورد خواهد کرد.


کشف 250 میلیون ریال کالای قاچاق در خاتم
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم از کشف 250 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ «غلامرضا کشوری» درت شريح اين خبر گفت: مأموران این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه اتوبوس که از استان های جنوبی به شهرهای مرکزی در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را متوقف و به پارکینگ هدايت کردند.
وي افزود: مأموران در بازرسي از اتوبوس تعداد 27 عدد انواع باطری خودرو سنگین و سبک قاچاق کشف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش تقریی کالای مکشوفه بالغ بر 250 میلیون ریال می باشد، گفت: در اين زمينه یک دستگاه اتوبوس توقیف و دو نفر متهم دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی 110اطلاع دهند.


کشف بيش از 13 کيلوگرم مواد مخدر از خودروی پارس در خاتم
جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان «خاتم» از توقيف يك دستگاه خودرو پارس و كشف 13 كيلو 750 گرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.
سرهنگ «غلامرضا کشوری » گفت: مأموران انتظامي شهرستان در اجراي طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پارس مشکوک و خودرو را به پارکینگ هدایت کردند.
وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودرو مقدار 10 کیلو و 550 گرم حشیش و 3 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل صندلی خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان خاتم خاطر نشان كرد: در اين راستا خودرو توقيف و دو متهم در اين رابطه دستگير و تحويل مراجع قضایي شدند.


توقیف «جرثقیل » قاچاق در یزد
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یک دستگاه «جرثقیل» قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را توقیف کردند.
 سرهنگ «حسین رضایی» با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی «ایویکو» را که در حال حمل یک دستگاه جرثقیل بود برای بررسی اسناد و مدارک متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام بررسی های لازم متوجه شدند جرثقیل موردنظر فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق بارگیری شده است که به همین منظور خودرو را توقیف کردند.
سرهنگ رضایی ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه و معرفی آنها به مقامات قانونی، تصریح کرد: ارزش این جرثقیل قاچاق سه میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان افزود: متهمان این جرثقیل را به صورت قاچاق از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران پلیس استان دستگیر و خودرو توقیف شد.


دستگيري فروشنده موادمخدر در «گاریزات»
ماموران بخش انتظامی «گاریزات» شهرستان تفت یک فروشنده موادمخدر را شناسایی و دستگير و در بازرسی از مخفیگاه وی یک کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کردند.
سرهنگ «فرهادبیگلری» فرمانده انتظامي شهرستان تفت اظهار داشت: ماموران پليس بخش انتظامی گاریزات اين شهرستان با کسب اطلاع از فعاليت یک سوداگرمرگ در خصوص توزيع ترياک وی را شناسايي کردند.
وي اضافه کرد: ماموران پليس در يک عمليات برنامه ريزي شده، متهم را دستگير و در بازرسي از مخفیگاه وی یک کیلو و 500 گرم ترياک را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان تفت افزود: متهم که از افراد سابقه دار بود برای تکمیل تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر شد.


توقیف تریلی «بنز» با 14 تن اضافه تناژ
تریلی «بنز» که با 14 تن اضافه¬بار در محور روستای «خضرآباد» در حال تردد بود توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ «احمدمظفری» رئیس پلیس راه استان یزد با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس راه استان، هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی «بنز» را که در محور «خضرآباد» در حال حرکت بود به علت تخلفات رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: با توجه به مشکوک بودن کامیون به اضافه تناژ، خودرو به باسکول توزین هدایت و پس از انجام  وزن، مشخص شد این خودرو دارای 14 تن اضافه بار می باشد که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ شد.
احمد مظفری تصریح کرد: راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به سازمان حمل و نقل و پایانه بار استان یزد معرفی شد.


صدور 80 اخطار و پلمب 8 واحد صنفی در اشکذر
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر از صدور 80 اخطار و پلمب هشت واحد صنفی  متخلف و فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان اشکذر خبر داد.
سرگرد «مهدی گل محمدی » گفت: در راستاي اجراي طرح هاي بازديد رسته اي از صنوف مختلف در سطح شهرستان اشكذر و با همكاري اداره صنعت و معدن و تجارت و با اخذ دستورات قضايي ماموران اماکن اين فرماندهي از ابتداي ماه گذشته تاكنون نسبت به صدور تعداد 80 اخطار و پلمپ 8 واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه كسب اقدام کردند.
گل محمدی خاطر نشان کرد: جمعا در سطح شهرستان 300واحد هاي صنفي فاقد پروانه كسب شناسایی كه در صورت عدم اخذ پروانه كسب در موعد مقرر نسبت به پلمپ شدن آنها اقدام خواهد شد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر خطاب به شهروندان بيان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد متخلف، مراتب را از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 در ميان بگذارند تا نسبت به برخورد قانوني با آنان در سريعترين زمان ممکن اقدام شود.  


دستگيري 2 سارق در بهاباد
فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد از كشف سرقت و دستگيري پدر و پسر سارق در بهاباد پس از گذشت دو ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.
سرهنگ «مهدي رحيم زاده» گفت: با توجه به اعلام خبر سرقت توسط عوامل یک شركت مبنی بر سرقت مقاديري ميلگرد و آهن آلات از آن شركت بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وي ادامه داد: در اين راستا اكيپي از ماموران پلیس کنترل محورهای خروجی شهرستان را مد نظر قرار داده و پس از گذشت کمتر از دو ساعت پس از سرقت خودروی سارقان را با دو سرنشین متوقف کردند.
رحیم زاده ضمن اشاره به دستگیری دو متهم افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو مقادیری از اموال مسرقه را کشف و راننده و سرنشين خودرو را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد تصریح کرد: متهمان با پرونده سرقت روانه دادسرا شدند.

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.