بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36506759

کلاهبرداری اینترنتی از پیرمرد ۶۰ ساله با عنوان خرید سکه


رییس پلیس فتا استان یزد گفت: پیرمرد ۶۰ ساله که تصمیم به فروش ۲۰ سکه خود از طریق سایت دیوار و شیپور داشت در مرحله اول با انتشار آگهی با عنوان فروش ۹ سکه تمام بهار آزادی به صورت نقد در دام کلاهبردار جوان قرار گرفت.

به گزارش یزد آوا، سرهنگ "مرتضی ابوطالبی" درباره این خبر بیان کرد: پیرمرد ۶۰ ساله که تصمیم به فروش ۲۰ سکه خود از طریق سایت دیوار و شیپور داشت در مرحله اول با انتشار آگهی با عنوان فروش ۹ سکه تمام بهار آزادی به صورت نقد در دام کلاهبردار جوان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: فرد کلاهبردار که با دیدن آگهی مربوطه اقدام به تماس با فروشنده کرده بود و با وعده ملاقات حضوری به پای معامله رفته پس از اخذ ۹ عدد سکه و نشان دادن مبلغ واریزی با ساخت رسید جعلی متواری شده و تلفن خود را نیز از دسترس خارج کرد.
رئیس پلیس فتا استان یزد در ادامه ضمن اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و دستگیری متهم اظهار کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.
ابوطالبی ضمن هشدار در خصوص خرید در بستر دیوار و شیپور تصریح کرد: خریداران بایستی توجه نمایند که ترجیحاً از ساکنان شهر خود به صورت حضوری خرید کنند از طرفی قبل از خرید کالا را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

انتهای پیام/س*




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.