بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36600107
مدیرعامل ستاد دیه یزد خبر داد

کمک ۲۲ میلیارد ریالی یزدی‌ها برای آزادی زندانیان در ماه رمضان


مدیرعامل ستاد دیه یزد گفت: در ماه رمضان امسال مردم نوعدوست و خیر این استان با شرکت در ۱۲ جشن گلریزان ۲۲ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کمک کردند.

به گزارش یزد آوا، اسلام افشون خواهان ادامه کمک های مردمی برای آزادی زندانیان شد و افزود: تاکنون حمایت خیران نوعدوست در همراهی ستاد دیه برای آزادی زندانیان بسیار خوب بود، انتظار ما ادامه همکاری این افراد با ستاد دیه است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۶۴ نفر به جرم جرائم مالی غیرعمد در استان زندانی هستند که برای آزادی آنها به ۲۵۰ میلیارد ریال کمک های مردمی نیاز است، امیدواریم با حمایت خیران زمینه رهایی این افراد فراهم شود.
این مسئول بیان کرد: در سال ۱۳۹۶ با ۱۰۰ میلیارد ریال کمک خیران، ۱۵۶ زندانی آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.
افشون یادآور شد: زندانیان جرائم غیر عمد شامل محکومان به دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه و بدهی مالی هستند.
هم اکنون حدود چهار هزار نفر در استان یزد در زندان بسر می برند که اتهام ۸۵ درصد آنها در ارتباط با مواد مخدر است و تلاش ها برای پذیرش این افراد در زندان استان های مربوطه ادامه دارد.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی ها زندگی می کنند. 

انتهای پیام/

ایرنا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.