بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10265069

گانتز: از همه طرف در تهدید هستیم/ایران و حزب‌الله هزاران موشک دقیق انبار کرده‌اند


رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی با برشمردن تهدیدهای پیش روی موجودیت این رژیم، می‌گوید که اسرائیل در زمین، آسمان و حتی زیر زمین با تهدید مواجه است.

به گزارش یزد آوا به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ژنرال «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی مقاله‌ای که به شرایط امنیتی رژیم متبوعه‌اش پرداخته و با برشمردن تهدیدات رو در روی موجودیت  اسرائیل پرداخته است.

در این مقاله که در پایگاه «دیفنس‌نیوز» منتشر شده، گانتز نوشته که «اسرائیل در همه مرزها با چالش‌های امنیتی مواجه است.»

این ژنرال صهیونیست بدون اشاره به مداوای تروریست‌های سوری در نقاط سفر مرزی فلسطینی اشغالی توسط سربازان صهیونیست، می‌گوید که مرز سوریه و مواجهه با «النصره و داعش» یکی از این تهدیدات امنیتی است.

چند روز پیش روزنامه صهیونیستی هاآرتص تصویری از مداوای یک معارض سوری توسط یک سرباز صهیونیست در یک آمبولانس متعلق به رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

«گانتز» ضمن اعتراف به خطر جدی راکت‌های موجود در دست گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی، تهدیدهای ناشی از پهپادها را نیز چالشی برای امنیت این رژیم می‌داند.

این کهنه‌سرباز صهیونیست، به ذکر جزئیات بیشتری از تهدیدات موشکی می‌پردازد و می‌گوید که حزب‌الله و ایران، هزاران موشک و راکت آماده کرده که «قابل جابجایی، مخفی و دقیق» هستند.

سوریه یکی از محورهای مقاومت است که همواره از مبارزه با رژیم صهیونیستی پشتیبانی کرده؛ با آغاز بحران داخلی در این کشور و حتی پس از درگیر شدن تروریست‌‌های چندملیتی با دولت مرکزی دمشق، رژیم صهیونیستی از مخالفان بشار اسد حمایت کرد.

گانتز که باید به زودی سمت خود را به «گادی ایزنکوت» تحویل دهد، در ادامه نوشته است که «سوریه یک چالش است، نه تنها یک چالش برای اسرائیل بلکه چالشی است برای ترکیه، لبنان، اردن و اروپا؛ صدها (تروریست) اروپایی» بعد از نبرد در خاورمیانه به کشورهای خود بازمی‌گردند.

یکی از کشورهای اصلی مبدا سفر تروریست‌ها به سوریه و عراق، انگلستان است که تاکنون علاوه بر دستگیری چند ده نفر در فرودگاه و جلوگیری از پرواز آنها به خاورمیانه، از بیم اقدامات 500 تروریستی که تاکنون بازگشته‌اند، سطح هشدار امنیتی را بالا برده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.