بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 25983578
حجت الاسلام ابوترابی فرد در یزد:

یزد الگوی اقتصادی شود زمینه اقتصاد مقاومتی فراهم می‌شود/ ایمان کسانی چون آیت الله هاشمی ایران را نماد امنیت و اقتدار کرد


نائب رییس مجلس نهم گفت: اقتصاد مقاومتی ثمره اتکا به عمل و تلاش حداکثری و مدیریت درست است و استان یزدنماد تولید حداکثری و مصرف حداقلی و صحیح است و این دو کشور را نجات می دهد.

به گزارش یزد آوا، حجت الاسلام ابوترابی در مراسم یادمان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه ایمان جامعه به سوی کمال حرکت می کند اظهار کرد: اگر آیت الله هاشمی، این شاگرد شایسته امام(ره) و یار دیرین انقلاب اسلامی در سایه قرآن و عترت آراسته به نور ایمان نبود 70 سال در راه مبارزه با طاغوت، رژیم ستم شاهی و مبارزه با همه قدرت های جهان در 8 سال دفاع مقدس در کنار امام و رهبری نمی ایستاد.

نائب رییس مجلس نهم با بیان اینکه ایمان شخصیت آیت الله هاشمی را تربیت کرد افزود: اگر ایستادگی و ایمان افرادی چون آیت الله هاشمی نبود در 8 سال دفاع مقدس در زیر فشار استکبار استخوان های جمهوری اسلامی خرد شده یود.

ابوترابی عنوان کرد: اگر دلدادگی آیت الله هاشمی برآمده از ایمان نبود در برابر همه جهان با قدرت نمی ایستاد و امروز ایران به عنوان نماد امنیت و اقتدار در منطقه و جهان مطرح نبود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در دو رکن جمهوریت و اسلامیت تجلی یافته است تصریح کرد: اسلامیت نظام دیروز در چهره نورانیت امام راحل تجلی یافت و امروز در جهره نورانی شاگرد مدرسه امام صادق(ع) و جایگاه ولی فقیه تجلی یافته است و نقش آیت الله هاشمی در کنار امام و شهدایی چون شهید بهشتی نقش تعیین کننده بود.

امام جمعه موقت قزوین رکن دوم را جمهوریت نظام عنوان کرد و افزود: شما ملت ایران نماد قدرت و اقتدار نظام هستید، جمهوریت یعنی مردم سالاری دینی و این یعنی پشتوانه نظام  اسلامی ایران ملت هستند و این ملت در تشییع آیت الله هاشمی وفاداری خود رار به نظام و رهبر و انقلاب فریاد زدند.

وی ادامه داد: استقامت، شجاعت  و جوانمردی از فضایل اخلاقی آیت الله هاشمی بود که ثمره ایمان است و افرادی چون آیت الله هاشمی با همین ایمان در دوران مبارزات نهضت اسلامی ایستادگی کردند.

ابوترابی ابراز کرد: اگر می بینید آنجا که روحانیت حضور و وجود دارد استقلل تامین می شود برای ان است که ایمان پایه کار آن ها ست  چراکه عالم دینی در محضر خدا مسئول است و این استقلال نظام برای ایمان روحانیتی است که سردمدار این نظام است.

عضو هیأت حل اختلاف سران قوا با بیان اینکه در این ده ها سالی که بر ملت و انقلاب اسلامی گذشت چه همفکری ها و همدلی هایی که ما را به راهی مشترک کشاند عنوان کرد: نظام اسلامی آراسته به ارزش هایی است که یکی از آن استقلال و اقتدار سیاسی ماست و این اقتدار راه را برای پاسداری از هویت ملت اسلام هموار کرده است.

ابوترابی ادامه داد: اهتمام و استقلال انقلاب اسلامی  امروز در کشورهای عراق و سوریه و مردم حلب تجلی پیدا کرده است.

وی با اشاره به قدرت دفاعی ایران به عنوان یک سازنده اقتدار مستحکم خاطر نشان کرد: اما اصلاح کشور با هزینه های زیاد میسر نیست و اقتصاد مقاومتی با فروش نفت و تکیه بر واردات شکل نمی گیرد.

نائب رییس مجلس نهم گفت: اقتصاد مقاومتی ثمره اتکا به عمل و تلاش حداکثری و مدیریت درست است و استان یزدنماد تولید حداکثری و مصرف حداقلی و صحیح است و این دو کشور را نجات می دهد واگر یزد الگوی اقتصادی کشور قرار گیرد، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم می‌شود.

وی تاکبد کرد: اگر سیاست ابلاغی رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت و مجلس باشد کشور دارای اقتصاد قدرتمند می شود اما متاسفانه از این هدف فاصله داریم.

نائب رئیس مجلس نهم تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی در مبارزه با طاغوت، در ایستادگی کنار امام، در ایستادگی در برابر استکبار در دفاع مقدس، در تلاش برای سازندگی کشور و آبادانی بیش از هزار کیلومتر مرز ایران و عراق و در ایستادن و اصلاح کردن ساختار رهبری نماد عمل صالح بود.

انتهای پیام/

یزد رسا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.