بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 34153081
سال گذشته؛

یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون لیتر سوخت در استان یزد توزیع شد


مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه یزد گفت: توزیع یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان یزد طی یک سال گذشته، رشد ۶,۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش یزد آوا، عبدالرضا انتظاری مدیر منطقه یزد در تشریح میزان مصرف فرآورده های نفتی در سال ۱۳۹۶گفت : در این مدت، میزان مصرف بنزین در استان  به میزان ۴۹۴ میلیون ۲۰۴ هزار لیتر رسید.

وی میزان مصرف نفتگاز (گازوئیل ) را بیش از ۹۵۳ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد : مصرف این فرآورده در سال ۹۶ با افزایش ۸,۶ درصدی روبه رو بوده که ناشی از تردد و فعالیت بیشتر بخش حمل نقل جاده ای بوده است.

انتظاری یادآور شد : مصرف نفتکوره در استان بالغ بر ۵۷ میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با کاهش نزدیک به ۱۱ درصد همراه بوده که علت آن تداوم گازرسانی به کوره های آجرپزی و مصرف کنندگان این فرآورده می باشد.

عبدالرضا انتظاری در ادامه به توزیع ۲۱ میلیون ۶۷۹ هزار لیتر  نفت سفید در سال ۹۶ اشاره و تصریح کرد : مصرف این فرآورده که بیشتر مربوط به بخش خانگی است نزدیک به ۲۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه یزد با اشاره به اینکه مقدار ۱۱۰میلیون و۱۶۷هزار مکعب CNG  در استان توزیع شده، افزود :  افزایش مصرف این سوخت پاک، صرفه جویی مصرف بنزین را به همراه داشته است.

مدیر منطقه یزد در پایان خاطرنشان کرد که شماره تلفن مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ( ۰۹۶۲۷ ) در تمامی مجاری عرضه در معرض دید مراجعین  نصب شده و مشتریان و مراجعین جایگاه های سوخت می توانند در صورت هرگونه نارسائی از نحوه خدمات و سوخترسانی  جایگاهها با این مرکز در میان بگذارند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.