بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10203184
مدیرمسئول روزنامه کیهان در دانشگاه تهران:

‬یک مفسد اقتصادی را بگویید که در کنار اصحاب فتنه نبوده باشد/ بسیجیان نبودند، فتنه گران باید چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدند


شریعتمداری با ابراز تاسف از فریب خوردن برخی دانشجویان به دست فتنه گران گفت: هرچند برایتان متاسفم که فریب خوردید اما از کسانی که شما را فرستادند متشکرم اما به آنهایی که شما را فرستادند بگوئید با این کارها نمی‌توانند جلوی افشاگری ما را بگیرند؛ به فتنه گران می گویم اگه بسیجیان نبودند باید چکمه نتانیاهو را واکس می زدند.

به گزارش یزد آوا، مهمترین محورهای سخنان حسین شریعتمداری در مدیرمسئول روزنامه کیهان در همایش "1811 روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران" در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بدین شرح است:

شریعتمداری در ابتدای مراسم تصریح کرد: می‌خواهم در اینجا برخی از اسنادی را که نشان دهم که دست داشتن عوامل فتنه در وطن فروشی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به شعار زنده باد موسوی که توسط برخی از دانشجویان داده می‌شود تاکید کرد: با زنده باد نمی‌توان مرده (فتنه) را زنده کرد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در خصوص موضوع استفاده سران فتنه از طراحان انقلاب های رنگی گفت: پیوند اقای خاتمی با پدر جد وی او یعنی جرج سروس است.

وی با اشاره به شعارهایی که برعلیه وی او را منتسب به اسرائیل می‌کرد گفت: خوشحالم بر علیه اسرائیل به نام من هم شده شعار دادید.

شریعتمداری با ابراز تاسف از فریب خوردن برخی  دانشجویان به دست فتنه گران گفت: هرچند برایتان متاسفم که فریب خوردید اما از کسانی که شما را فرستادند متشکرم اما به آنهایی که شما را فرستادند بگوئید با این کارها نمی‌توانند جلوی افشاگری ما را بگیرند؛ به فتنه گران می گویم اگه بسیجیان نبودند باید چکمه نتانیاهو را واکس می زدند.

وی با اشاره به سعی برخی در محل دانشگاه برای به هم زدن مراسم سخنرانی گفت: من نگرانم شما این زحمات را بکشید بعد به شما بگویند جنبش دانشجویی حرف مفت بود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید براینکه شریح قاضی هم قاضی امیرالمومنین بود اما حکم قتل امام حسین را داد گفت: پس از نخست وزیر امام هم بعید نیست که اشتباه کند.

وی خطاب به برخی از حضار در محل سخنرانی گفت: شما اکنون زیر پرچم کسی سینه می‌زدنید که روزی او را عالیجناب سرخ پوش می گفتید با این حال او همان کسی است که براساس اسناد ویکی لیکس شما را فروخته بود.

شریعتمداری در خصوص وزن اصحاب فتنه گفت: اصحاب فتنه با همه ارباب جمعی خود در حد انقلاب اسلامی نیستند.

وی خطاب به کسانی شعار یاحسین میرحسین می‌دادند گفت: شما ها باید بگوئید یاحسین صدام حسین.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: مگر سران فتنه می توانند انکار کنند دها تن از کارشناسان CIA و MI6 تحت عنوان پژوهشگر دعوت شدند و تا از آنها روش فتنه بیاموزند.

وی در واکنش به شعار مرگ بر دروغگوی برخی از حضار در محل سخنرانی گفت: حیف نیست می گوئید مرگ بر دروغگو اینگونه برای سران فتنه تقاضای مرگ می‌کنید اینها باید زنده بماند و محاکمه شوند.

شریعتمداری در خصوص ارتباط فتنه گران با مفسدان اقتصادی گفت: آیا می‌توانید یک مفسد اقتصادی را نام ببرید که در کنار شما نبوده باشد، مگر مفسد 3000 میلیاردی در دوران شما به عنوان کار آفرین برتر معرفی نشد و مگر روزنامه‌های زنجیره‌ای از شهرام جزایری پول نمی‌گرفتند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خطاب به فتنه گران تصریح کرد: اگر بسیجیان کف خیابان‌ها نبودند همین فتنه گران شما ها رو خورده بودند؛ آنهایی که زمستان‌ها در هاوایی هستند در جنگ می‌گفتند که کی این جنگ تمام شود تا برویم جبهه.

وی با اشاره به شعار کیهان اسرائیل که توسط عده ای در مراسم گفته می‌‍شد تاکید کرد: این شعار کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک را اولین بار روزنامه انگلیسی گاردین گفت؛ آنها که به شریعتمداری می‌گویند اسرائیلی باید بروند اول شریعتمداری را روی سایت وزرات خارجه اسرائیل ببینید.

شریعتمداری خطاب به کسانی که از او می‌خواستند محل سخنرانی را ترک کند گفت: بچه تهرانم گم نمی‌شم، آنهایی که با اتوبوس آمدند باید مواظب باشند.

وی خطاب به برخی از دانشجویان گفت: من به شما دانشجویان علاقمندم اما برخی شماها را دزدیند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به شعار میرحسین دوستت داریم برخی در محل سخنرانی گفت: آنهایی که می‌گویند میرحسین دوستت داریم باید بگویند جرج سروس، مایکل لدین، اسرائیل و آمریکا دوستت داریم.

وی با اشاره به دیدار جرج سوروس با برخی از فتنه گران در دوره فتنه گفت: وی به غیر از دیگر فتنه‌گران دو بار هم با خاتمی دیدار کرد.

شریعتمداری با اشاره به سست بودن اصحاب فتنه گفت: دنبال کسانی افتاده‌اید که وقتی شیرکاکوئیشان قطع می‌شود حرفشان هم عوض می‌شود؛ با این ریش می‌خواهید بروید تجریش.

وی با تاکید براینکه دشمن خیلی زود از سران فتنه ناامید شد گفت: آقای لرد باتیمور در پایگاه خبری شفاف با اشاره به پیوند انقلاب ایران و اسلام پیشنهاد شعارهای الله‌اکبر و یاحسین داد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اسنادی که در خصوص فتنه در اختیار دارد گفت: این اسناد را به زودی به صورت یک کتاب منتشر می‌کنم، البته امیداریم بعضی‌ها از دیدن آنها منفجر نشوند.

وی با تاکید براینکه 9 دی ایستگاه آخر فتنه بود گفت: اگر شما می‌توانید حضور چند میلیونی مردم رو انکار کنید خواهید توانست به سلامت سران فتنه نیز اطمینان داشته باشید.

شریعتمداری خطاب به خاتمی گفت: اگر آقای خاتمی به سلامت انتخابات اطمینان نداشتید چرا دوباره در انتخابات ریاست جمهوری رای دادید؟ برگزاری کنندگان انتخابات 92 یا 88 که فرقی نداشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: می‌گویند روحانی رحم اجاره‌ای ماست، درِ موسسه رویان را که نبسته‌اند بروید از آنجا رحم اجاره کنید.
مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به لغو برنامه سخنرانی خود در روز 16 آذر گفت: اگر باز برنامه‌های ما را به هم نزنند به دانشگاه می‌آئیم.

وی در واکنش به تمجید از میرحسین موسوی در دوران جنگ توسط غربی‌ها گفت: تنها چیز مستندی که از رئیس جمهور اسرائیل و آمریکا داریم این است که می‌گفتند اصلاح طلبان تنها سرمایه ما در ایران هستند.

شریعتمداری تاکید کرد: فتنه‌گران علاوه بر اسلامیت با جمهوریت نظام مخالف هستید.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین اصل انجمن حجتیه جدای دین از سیاست است گفت: این همان شعار فتنه‌گران بود حال چرا نمی‌گوئید که آنها این شعار را می‌دادند؛ انجمن حجتیه در دوران فتنه از شما حمایت می‌کرد.

منبع: نسیم




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.