شناسه : 25662373
به منظور پیگیری مشکلات مردم در خصوص مناسب سازی؛

سامانه پیامکی معبر در سازمان بهزیستی یزد راه اندازی شد


سامانه معبر به منظور طرح و پیگیری مشکلات مردم در خصوص مناسب سازی اماکن و معابر عمومی در سازمان بهزیستی راه اندازی شد.

به گزارش یزدآوا به نقل از یزد رسا، سامانه معبر به منظور طرح و پیگیری مشکلات مردم در خصوص مناسب سازی اماکن و معابر عمومی در سازمان بهزیستی راه اندازی شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد در خصوص این سامانه گفت: مناسب سازی اماکن و معابر عمومی بعنوان یکی از حقوق مسلم جامعه هدف و کلیه هم میهنان و در همین راستا بهزیستی کشور اقدام به ایجاد "سامانه معبر" در دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور نموده است.

دکتر محمدحسین غنیمت گفت: این سامانه با شماره 3000012322 آماده دریافت و پیگیری مشکلات عموم مردم در زمینه مناسب سازی ایجاد شده است.

وی در خصوص نحوه پاسخگویی به پیامکهای ارسالی توسط عموم مردم به این سامانه گفت: ستاد هماهنگی مناسب سازی کشور محل دریافت و ارجاع پیامک های واصله می باشد که حداکثر پس از 72 ساعت از دریافت، پیام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد اظهار داشت: مشکلات طرح شده در خصوص مناسب سازی در دو بخش استانی و ملی مورد بررسی قرار می گیرد که در بخش استانی به دبیرخانه ستاد مناسب مناسب سازی استان ها موضوع جهت پیگیری و اعلام نتیجه نهایی به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور ارسال می شود.

وی افزود: در بخش ملی نیز  موضوع به  دستگاه های اجرایی مربوطه در سطح ملی جهت بررسی  ارجاع می شود تا نتیجه اقدامات اعلام شود.

دکتر غنیمت گفت: دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور نتیجه اقدامات و پیگیری های انجام شده را به فرد ارجاع دهنده اعلام خواهد کرد.

روابط عمومی بهزیستی استان یزد نوشت: با راه اندازی این سامانه کلیه شهروندان در اقصی نقاط کشور می توانند با ارسال پیامک به شماره 3000012322   مشکلات مربوط به موضوع مناسب سازی در یک نقطه یا سازمان و دستگاه اداری را با ذکر محل (نام دستگاه اجرایی مربوطه – شهرستان – استان ) به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور منعکس کنند.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.