شناسه : 37899665
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

9100 عضو داوطلب در هلال احمر یزد فعال هستند


محسن حرازی‌زاده گفت: بیش از 9 هزار و 100 عضو داوطلب در هلال احمر یزد فعال هستند که بالغ بر 5 هزار نفر از آنها را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، محسن حرازی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه یک هزار و 596 نفر امداد روز امدادگر در ایستگاه‌های تب‌سنجی فعالیت داشتند، گفت: در ایام شیوع کرونا بیش از 570 هزار نفر غربالگری در ایستگاه‌های برپاشده از سوی هلال احمر تب سنجی و غربالگری شدند و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی ادامه داد: بر اساس وظیفه ذاتی که در مبارزه با این بیماری داریم، نسبت به  برپایی چادرها و ایستگاه‌های تب سنجی با استقرار دو پایگاه در راه آهن و پایانه یزد اقدام شد و پس از آن بر اساس نیاز ستاد استانی کرونا، در چهار ورودی استان هم ایستگاه‌هایی برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: سال گذشته علی رغم اینکه زیبایی‌هایی آن، تلخی‌هایی  نیز به همراه داشت و خسارت‌های جانی و مالی زیادی به هموطنانمان وارد شد و به دلیل همین حوادث هلال احمر یزد تیم‌هایی را به مناطق مختلف کشور اعزام کرد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد امدادی و شاید یک نهاد خیریه است و عامه شهروندان موقعی که نام این نهاد را می‌شنوند یک آرامش خاصی به دست می‌آورند و در  حوزه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی این نهاد خوشبختانه اقبال بسیار خوبی صورت گرفت و در این فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شد.

حرازی زاده  خاطر نشان کرد: بیش از 9 هزار و 100 عضو داوطلب در هلال احمر یزد فعال هستند که بالغ بر 5 هزار نفر از آنها را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه برآیند خوبی از فعالیت‌های داوطلبانه داریم،  گفت: فعالیت‌های هلال احمر باید به صورت داوطلبانه باشد و هنوز هیچ مجوز استخدامی نداشتیم و تنها در حد 4 یا 5 نفر در سال گذشته امکان استخدام برای یزد به وجود آمد.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.