ID : 7785476
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

ماهواره وسیله‌ای برای شبهه افکنی دشمن است/ باید با مطالعه به شبهات پاسخ داد


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امروز دشمن درحال شبهه افکنی از طریق شبکه‌های ماهواره ای و وسایل ارتباطی امروزی است.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در یادواره شهدای محله حسینی و آبشور یزد ضمن بیان ویژگی های شهداء به ویژه ولایت مداری آنان اظهار داشت: امروز دشمن درحال شبهه افکنی از طریق شبکه‌های ماهواره ای و وسایل ارتباطی امروزی است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود:  تمامی شبهاتی که در مورد دین اسلام و قرآن و ولایت است، پاسخ داده شده است و ندانستن جواب این شبهات دلیل بر نداشتن پاسخ برای آنان نیست بلکه ما باید با مطالعه و آگاهی پیدا کردن به این شبهات پاسخ دهیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش دین و اسلام و ولایت ، به بررسی تاریخ صدر اسلام و اوضاع زمان پیامبر اکرم (ص) پرداخت و افزود: با آمدن اسلام و پیغمبری پیامبر اکرم (ص) تمامی  ادیان دیگر ، پاپ ها و فقهای آنان در مقابل اسلام دیگر حرفی برای گفتن نداشتند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه اصول دین تقلیدی نیست،ادامه داد: جوانان و فرزندان ما باید نسبت به دین و اصول آن آگاه باشند و تمام آن را بشناسند و خود انتخاب کنند و نگویند چون پدران ما اینگونه بودند ما نیز اینگونه هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم هیئت عزاداری حسینی آبشور یزد با نوحه خوانی و مرثیه سرایی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.