ID : 22449659
امام جمعه یزد:

نتوانسته ایم آن طور که باید انقلاب را به دنیا معرفی کنیم/ حرف سیاسیون برای مردم رنگ باخته است


آیت الله ناصری گفت: متاسفانه نتوانسته ایم آن طور که باید این انقلاب و آرمان های امام (ره) را به مردم دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار یزدآوا، به نقل از یزد رسا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در نشست شورای هماهنگی ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان، اظهار کرد: آزادگانی که برای اسلام ایستادگی و مقاوت کردند و برای حمایت از انقلاب و آرمان های امام (ره) جنگیدند باید زنده بمانند و برای مردم تبیین شوند.

آیت الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه دین اسلام دین صداقت و دلسوز مردم است و اهل ریا کاری نیست، افزود: متاسفانه نتوانسته ایم آن طور که باید این انقلاب و آرمان های امام را به مردم دنیا معرفی کنیم.

وی در ادامه گفت: آمریکا، صدام و دلارهای نفتی عربستان خیلی می خواستند این انقلاب پا نگیرد تا به تاج و تخت برسد برای همین هشت سال جنگ را ادامه دادند ولی کسانی به جنگ با آنها رفتند و برای دفاع از انقلاب جان خود را دادند.

آیت الله ناصری اذعان کرد: متاسفانه سیاسیون جوری نسبت به انقلاب برخورد می کنند که این حکومت دوست همه حکومت ها است اما واقعیت، از سر دلسوزی و اصالت نتوانسته بیان شود و برای مردم این حرف ها رنگ باخته است.

وی تصریح کرد: اگر جلساتی برای تقدیر از آزادگان و جانبازان می گیریم یا می خواهیم به آنها خدمت کنیم باید آرمان ها و نیت پاک آنها را برای دنیا توجیح کنیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دنیا دارد به صداقت جمهوری اسلامی پی می برد، گفت: خود آمریکا از بس که حقه بازی کرده است می گوید کسی که واقعا با تروریست مبارزه می کند ایران است.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.