ID : 38810533
کارشناس هواشناسی استان یزد خبر داد

پایان هفته برفی و بارانی در انتظار یزدی‌ها


مدبر گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی نقاط استان به ویژه ارتفاعات و نیمه شمالی استان یزد بارندگی و بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

محمد علی مدبر در گفتگو با خبرنگار یزدآوا، در خصوص وضعیت هوای استان در روزهای آینده گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا آسمان استان یزد عمدتا صاف تا کمی ابری است و تداوم سرما و یخبندان را در مناطق کوهستانی و سردسیر استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای چهارشنبه تا اوایل شنبه نیز گاهی افزایش ابر و در روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات و نیمه شمالی استان بارندگی و بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد عنوان کرد: از جمعه به ویژه از بعدازظهر این روز، ورزش باد نسبتاً شدید با احتمال گرد و خاک و کاهش ناگهانی و قابل توجه دما در استان یزد پیش بینی می شود.

مدبر ادامه داد: طی شبانه روز گذشته نیر با منفی 6 درجه سانتیگراد و سبزدشت و گاریز با منفی 5 درج سانتیگراد جز سردترین نقاط استان بوده‌اند و بیشینه دمای یزد نیز امروز 14 درجه سانتیگراد هست که طی روزهای آینده به 12 درجه خواهد رسید و کمینه دمای یزد نیز در شب‌های آینده به 2 تا 3 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag صندوق های رأی.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag صندوق های رأی.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag صندوق های رأی.

There are no results.