Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد

اجرای برنامه‌های ضد فرهنگ در مدارس، زنگ خطر جدی است/ تنها راه نجات کشور، مقاومت است نه تعامل و مذاکره


امام جمعه بخش بهمن، با اشاره به برنامه های ضد ارزشی که اخیرا در مدارس رخ داده و در فضای مجازی منتشر شده است، گفت : به جای سرودن شعرهای حماسی و انقلابی دانش آموزان را به خوانندگی و رقص تشویق می کنند و این زنگ خطر جدی است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن اظهار کرد : یکی از رموز موفقیت انقلاب اسلامی، عمل به آموزه های قرآن و پرهیز از اعتماد به دشمن بود.

حجت الاسلام علیزاده گفت : این ویژگی ها علت ماندگاری، تداوم و عبور انقلاب ایران از گردنه های صعب العبور است زیرا در بسیاری از کشورهای دیگر نیز انقلاب کردند ولی به ثمر ننشست. لذا همانگونه که رمز پیروزی انقلاب عدم اعتماد به دشمن بود، همچنان تداوم انقلاب هم به اعتماد نکردن به دشمن میسر خواهد شد.

روحیه انقلابی؛ موتور پیش برنده انقلاب و حافظ کشور در مقابل دشمنان است
وی، با بیان اینکه روحیه انقلابی یعنی ترسو نبودن، ملاحضه کاری و محافظه کاری نداشتن، توقف نکردن و کارها را تزئینی انجام ندادن است، افزود : روحیه انقلابی موتور پیش برنده انقلاب و حافظ کشور در برابر دشمن است.

علیزاده، بیان کرد : در حال حاضر یکی از مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی رشد و ترویج تفکرات غیر انقلابی است. امروز دشمن تلاش می کند جوانان ما را لاابالی و نسبت به انقلاب بی تفاوت بار بیاورد و روحیه حماسی و انقلابی گری را در آنها نابود کند.

اجرای برنامه های ضد فرهنگ در مدارس، زنگ خطر جدی است
خطیب جمعه بخش بهمن تصریح کرد : نمونه آن کلیپ هایی است که در روزهای گذشته در فضای مجازی از بعضی از مدارس کشور پخش شد، که به جای سرودن شعرهای حماسی و انقلابی دانش آموزان را به خوانندگی و رقص تشویق می کنند و این زنگ خطر جدی است.

وی عنوان کرد : علت اصلی پیروزی انقلاب در چهل سال گذشته حمایت مردم از انقلاب بوده است. لذا برای تسلیم کردن جمهوری اسلامی تنها راه، فشار بر مردم است تا جایی که مردم دست از حمایت نظام بردارند در این شرایط روحیه انقلابی ملت، باطل السحر نقشه شوم آمریکا است.

تنها راه نجات کشور، مقاومت است نه تعامل و مذاکره
علیزاده، با اشاره به آیات قرآن کریم که عدم تبعیت از دشمن و انلابی ماندن را «جهاد کبیر» معرفی کرده است، گفت : امروز عده ای تلاش می کنند با القا کردن به مردم که باید با آمریکا کنار آمد و مقاومت کردن بی فایده است، روحیه انقلابی آنها را تضعیف کنند. در حالی که تنها را نجات امت اسلامی از دست دشمنان مقاومت است نه تعامل و مذاکره.

وی ادامه داد : مقام معظم رهبری انتقاد کردند از کسانی که با قلم، بیان و یا اشکال دیگر در صدد تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم و جوانان هستند. چون آنچه که انقلاب را به ثمر رسانید و تا امروز به یک درخت تنومند تبدیل کرد همین روحیه انقلابی است.

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد : امروز هم برای عبور از شرایط جنگ اقتصادی و رفع مشکلات کشور باید امور را به دست کسانی سپرد که روحیه انقلابی دارند و با همه وجود آرمان های انقلاب را باور دارند. 

پیام قاطعانه ایران به آمریکا و اروپا؛ یا با کاخ سفید همراهی کنند یا حافظ منافع ایران در برجام باشند
علیزاده گفت : سرانجام بعد از عهد شکنی علنی ایالات متحده و خروج دولت آمریکا از برجام و ناتوانی سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در تامین منافع برجامی، جمهوری اسلامی تصمیم گرفت فروش مازاد اورانیوم غنی سازی شده و آب سنگین را به مدت 60 روز ممنوع کند.

این مقام مسئول افزود : بعد از این مدت اگر اروپا باز هم به تعهداتش عمل نکند ایران غنی سازی بدون محدویت را شروع کند و راکتور آب سنگین اراک طبق برنامه قبل از برجام، فعالیتش را از سر گیرد.

وی یادآور شد : کاری که باید زودتر از اینها انجام می شد، چون همه فهمیدند که زبان آمریکا، زبان لبخند، مذاکره و دیپلماسی نیست بلکه زبان زور و قدرت است. بعد از این پیام ایران، اروپایی ها پس از یکسال وقت کشی وقاحت را از حد گذرانده و این ضرب الاجل 60 روزه شورای امنیت ملی را رد کردند و خواستار پایبندی ایران به تعهداتش درباره برجام شدند. اروپایی ها باید تکلیف خودشان را مشخص کنند یا با کاخ سفید همراهی کنند یا حافظ منافع ایران در برجام باشند.

تعظیم اسرائیل در برابر قدرت مقاومت
علیزاده گفت : بعد از اینکه جنگنده های رژیم صهیونیستی نوار غزه را مورد حمله قرار دادند، مقاومت فلسطین بیش از 700 موشک به سمت اسرائیل، مخصوصا شهر عراد که 73 کیلومتری نوار غزه و مرکز تاسیسات اتمی اسرائیل است پرتاپ کرد و کمتر از 48 ساعت اسرائیل را به یک جهنم تبدیل کرد. به نحوی که اسرائیل مجبور به آتش بس شد و این به معنای شکست اسرائیل است که بار دیگر در کمتر از دو روز بینی آنها به خاک مالیده شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد