Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در بیانیه سازمان بسیج اصناف کشور آمده است:

جهت شناسایی مفسدین، هرگونه تخلف اقتصادی را به نهادهای مربوطه اطلاع دهید


رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، در بیانیه‌ای از اصناف و بازاریان بسیجی خواست؛ هرگونه تخلف قاچاق، احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و... را به دستگاه‌های مربوطه گزارش کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ محمد سالاری مسئول بسیج اصناف شهرستان ابرکوه، گفت : متن بیانیه رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در جهت اقدامات اخیر برخی مفسدان اقتصادی در میان بازاریان و اصناف کشور بدین شرح است:

بسمه‌تعالی
بسیجیان محترم اصناف و بازار سراسر کشور
سلام‌علیکم

در شرایط فعلی که کشور درگیر جنگ تمام‌عیار اقتصادی به سرکردگی آمریکا و ایادی آن هست، باید دولت و مردم با حفظ هوشیاری خود با همدلی و مجاهدت از این مرحله عبور نمایند و در این میان نقش بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور برای شناسایی معدود مفسدان اقتصادی در بازار و ارتباط آنها با برخی از کانون‌های قدرت و ثروت بسیار راهگشا است.

بسیجیانی که در کنار سایر کسبه محترم در بازارهای سراسر کشور به فعالیت و کسب روزی حلال مشغول‌اند و از اتفاقات ریزودرشت بازار کاملاً آگاه هستند، می‌توانند خلأ شناسایی مفسدین و اخلال گران اقتصادی را پُر کنند، لذا به کلیه بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور موارد زیر را ابلاغ می‌نمایم:

* نسبت به شناسایی افراد معدودی که در بازارهای کشور به‌صورت شبکه‌ای به قاچاق، احتکار، اجحاف، گران‌فروشی، کم‌فروشی، خروج طلا و ارز از کشور، عدم عرضه کالا، دلالی‌های کاذب و... اقدام نموده و به بسیج اصناف شهرستان و استان گزارش نمایید.

* ارتباطات مفسدین اقتصادی با برخی از کانون‌های قدرت و ثروت را سریعاً گزارش نمایید.

* شرکت‌ها و عمده‌فروشانی که اقدامات آنها کمبود کالا در بازار را به همراه خواهد داشت، معرفی نمایید.

* راهکارهای پیشنهادی را برای عبور از این وضعیت پیشنهاد دهید و تمام قوای خود را برای کمک به دولت، مجلس و قوه قضائیه به‌کارگیرید.

غلامرضا حسن‌پور اشکذری
مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور
عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد