Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی پیامی؛

شهردار ابرکوه فرا رسیدن نوروز 94 را تبریک گفت


حاتمی شهردار ابرکوه طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به همشهریان تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، مهندس حسین حاتمی شهردار ابرکوه، طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:


به نام دگرگون كننده چشم ها و قلب ها
امسال سفره عيدم برات مي دهد           عطر عزاي مادر سادات مي دهد
باد بهار و روضه زهرا و سال نو         جان را به همره جسمم حيات مي دهد


بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا می رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می سازد. تحولي كه امسال در لواي فخر زنان عالم و با ياد بانوي يگانه آسمان ها و زمين رخ مي دهد.


سال 1393 را در حالي سپري کرديم که شهرداري و شوراي اسلامي شهر ابرکوه با نصب العين قراردادن فرمايشات رهبر معظم انقلاب و با مشارکت شهروندان ولايتمدار و شهيدپرور شهرستان، پروژه هاي مختلفي را در عرصه هاي گوناگون شهري به اتمام رساندند و گام هاي کوچکي از جمله پروژه هاي عمراني، اجراي طرح هاي نوسازي و بهسازي، توسعه فضاي سبز، كمك به مراکز و فعاليت هاي فرهنگي، ارتقاء فرهنگ شهروندي، توسعه و ایجاد مبلمان شهروندی ... برداشتند و اين روند اميد بخش با هم افزايي همه مسئولين و اتحاد و همدلي به حول و قوه الهي تداوم خواهد يافت.


اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همشهریان گرامی، به نوبه خود فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به بهار حقیقی انسان ها، امام عصر(ع)، رهبری معظم انقلاب،‌ ملت شریف ایران مردم شریف و ادب پرور شهرستان ابرکوه به ویژه: ‌خانواده گرانقدر شهیدان، ایثارگران و جانبازان سرافراز صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و از آنجا که متقارن با ایام فاطمیه است امیدوارم سالی پر از معنویت، ولایت و نورانیت قرآن باشد.


اميد است در سال جديد نيز راه پر افتخار خدمتگزاري به مردم شريف و قدرشناس ابرکوه را با اتكال به الطاف بيكران الهي و با معاضدت و همكاري همه پرسنل و با همدلي و مشاركت همه دلسوزان سپري نمائيم.


حسین حاتمی
شهردار ابرکوه
روابط عمومی شهرداری ابرکوه




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد